Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Flight MH370, jak nechat zmizet letadlo

Obří Boeing 777/200 ( 9M-MRO) měl na palubě 239 lidí – z toho 153 Číňanů + 1 dítě, 38 občanů Malajsie, 12 Indonésanů, 6 Australanů, 3 Francouzi, 3Američané + 1 dítě, 2 občané Nového Zealandu, 2 občané Kanady, 2 Íránci, kteří cestovali na falešné evropské pasy ( zdůraznil Hlas Ruska), ale bez teroristické minulosti ( uvedly US).

Íránci chtěli údajně jen emigrovat, ovšem, když chtějí Íránci někam ilegálně přicestovat, obstarají si ukradený pas v Maghribu či v TR, kde levně koupí i falešné zvací dokumenty, v žádném případě si je nejedou koupit do jednoho z nejdražších míst v jihovýchodní Asii.

19letý Íránec Pouri Mehrdad se chtěl údajně připojit k matce žijící ve Frankfurtu nad Mohanem, jak tvrdila, a také druhý Íránec Delawar Mohamadreza chtěl přes Peking emigrovat do EU.

V Bangkoku, který je světovou velkovýrobnou falešných dokladů, byly dotyčné pasy ukradeny Rakušanovi ( 012 ) + Italovi ( 013 ).

Letenky Íránci koupili přes thajského prostředníka thajské pobočky MA.

V letadle dále byli 2 Ukrajinci, 1 občan RF, 1 Ital, 1 Holandˇan, 1 Rakušan, 1 britský student, 1 občan Tchajwanu.

Boeing MH370 zmizel z radarů beze stopy 8.3.014 na lince z Kuala Lumpur (přes Vietnam ) do Pekingu.

Nejprve malajsijské policejní zdroje oznámily, že na falešné pasy cestovali 4 lidé, a také tvrdily, že zavazadla 5 lidí, kteří se nedostavili k odletu, byla z letadla vytažena, aby o tři dny později prohlásily, že se k odletu dostavili všichni cestující.

Boeing startoval 41 minut po půlnoci místního času s předpokládaným příletem do Pekingu v 6.30 - přesto letadlo letělo přinejmenším do 8.11 místního času, že by někde natankovalo ?

Po 40 minutách letu ve výšce 35.000 stop/10.700 m na poloviční cestě mezi Malajsií a Vietnamem po vypnutí transpondéru/palubního odpovídače zmizel v 1.21 z obrazovek malajského ŘLP, na což malajsijští řídící přišli až po 17 minutách, když se jich na letadlo ptali vietnamští řídící z Ho Či Minova města (Saigon), kteří jej měli ve svém VP převzít – skutečnost, že ke zmizení z radarů došlo při předávání letadla mezi dispečery, dokazuje, že letadlo bylo uneseno profesionály ( vojáky)   …

Přepis 54minutového záznamu z kokpitu ukázal na jedinou podezřelou věc, a sice že v 1.07, kdy z Boeingu odeslal poslední zprávu systém ACARS, který byl poté ručně vypnut, druhý pilot, jako by chtěl něco naznačit, opakuje větu, kterou řekl již o 6 minut dříve „ Udržujeme FL 350 „ ( 17.3. Malajsie tvrdila, že není jisté, zda spolupilot svá poslední slova pronesl před či po vypnutí systému ACARS ) …

Konverzace druhého pilota s ŘLP začala v 0.25 ráno místního času ještě na ranveji, a skončila v 1.19, kdy Fariq Hamid s řídícím, jenž mu oznámil, že jej předává vietnamskému ŘLP, ukončil rozhovor slovy „ Dobře,  dobrou noc“  (  1.4.014 Malajsie přiznala, že poslední slova spolupilota zněla „ Dobrou noc, malajsijské tři sedm nula „ -  některé zdroje uvedly, že vzápětí je slyšet, jak kapitán údajně poznamenal :“ Zdá se, že jsme ztratili kontrolu nad letadlem, letí samo „ ( 26.6.014  CNN oznámila, že  „ Boeing letěl na autopilotu, ale v posledních hodinách letu jej řídil člověk „ ) …

2. pilot se podle informací vyšetřovatelů z 12.4.014 pokusil použít svůj mobilní telefon k tísňovému volání krátce předtím, než MH370 zmizelo z radarů  ( Le Monde ze 14.4.014), avšak hovor byl okamžitě přerušen - Malajsie popřela, že by existoval záznam tohoto telefonního rozhovoru.

V 1.07 místního času někdo manuálně vypnul automatický systém vysílající technické údaje o poloze a výšce/ACARS, který jde vypnout jen velmi složitě ( je třeba především vypnout tři jeho vysílací možnosti – VHF + HF rádio +  Satcom ) . Někteří tvrdí, že na 100% ACARS nejde vypnout nikdy, ACARS má dohodu s firmou Rolls-Royce o sdílení technických dat o chodu motorů.

Šéf malajsijských aerolinek několikrát popřel pozdější tvrzení médií, že firmy Boeing + Rolls-Royce obdržely technické údaje o letu i po čase 1.07 ( navíc jde o placené služby, MA si platily jen údaje o stavu motoru, což firma Boeing potvrdila - služby Airplane Health Management/AHM si koupilo 65 leteckých společností, nikoliv však MA – stejné služby „Remote Diagnostic „  poskytuje francouzská firma SNECMA přes Safran Group, zejm. pro motory CFM56, které pohánějí A320Airbus či Boeing737-400, firmu CFM vlastní SNECMA s US firmou GE Aviation.

Z kruhů anglosaských vyšetřovatelů však stále unikaly informace, že systémy ACARS pro firmy Boeing + Rolls-Royce vysílaly údaje i po 1.07 – někteří letečtí "experti" proto opačné tvrzení Malajsie vysvětlovali „ národní ctí “ s tím, že také např. Egypt či Francie po pádu svých letadel tvrdily, že systémy ACARS přestaly vysílat …

ACARS pracuje na VHF frekvencích, takže s obyčejným přijímačem naladěným na ACARS frekvence lze sledovat letadla.

Ve vzdušném prostoru/VP státu, který spolupracuje s Kremlem, nad jihovietnamskou provincií Ca Mau, únosci v 1.21 vypnuli i transpondér/odpovídač - identifikační systém, který na rozdíl od ACARS + palubních rádií jde vypnout jedním tlačítkem, takže Boeing zmizel z civilních radarů, a mohl být viděn jako neidentifikovatelný bod jen na vojenských radarech.

Po přerušení kontaktu s ŘLP Boeing nabral svoji maximální kritickou výšku 13.700 m, prudce se ze severovýchodního směru stočil na západní do koridoru na Evropu a BV, a prudce sestoupil na nestandardní výšku 6.000 m, aby poté klesl až na kritickou výšku jednoho a půl km  - jen zkušení piloti stíhaček manévrují v malých výškách, a využívají členitosti krajiny k odrazu radarového signálu - zkušený musel být únosce o to více, že tento manévr s obřím Boeingem je podstatně těžší …

Tímto manévrem se vyhnul radarům států Bengálského zálivu, třebaže z důvodů utajování vojenských údajů je obtížné zjistit, co vojenské radary jakéhokoliv státu viděly, a zejména co neviděly – bylo by ostudou, kdyby drahé vojenské radary neviděly jedno z největších letadel světa pomalu plující a brutálně manévrující na obloze …

Proto vojáci příslušných asijských států mlčí.

Ve 2.15 malajsijské vojenské radary naposledy zachytily neidentifikovatelný bod 200 n.mil severozápadně od ostrova Penang v Malacké úžině, jak se opět stáčí do Bengálského zálivu, ale signály nebyly přijímány v reálném čase, takže mohly patřit jinému letadlu.

Malajsijské letectvo spustilo rozsáhlé vyšetřování, jak je možné, že MH370 mohl podruhé vstoupit do malajsijského VP, a nepozorovaně přeletět severní Malajsii z východu na západ, třebaže letectvo nakoupilo nejmodernější radary …

To, že neidentifikovatelné letadlo ( někdy neidentifikovatelným bodem na radaru může být i hejno ptáků ) vstoupilo do malajsijského VP, a malajsijské letectvo nereagovalo, protože se prý „ letadlo nejevilo jako nepřátelské „ , potěšilo Čínu .

Vojáci se vymlouvali i na to, že ten den „ panikařily“ radary.

Radary ten den fungovaly chaoticky, někdo je rušil – letadla z nich mizela na celých 60 minut ( UAE419, které letělo ze Sydney do Bangkoku přes Brunei, odlet v 16.39 UTC, na radaru mizelo a znovu se objevovalo, když na střídačku mizelo letadlo MH370, to samé se odehrávalo s KAL672 s odletem v 16.14 UTC ).

Rušení radarů mohou způsobit i technologie pro dálkové sledování letadel, např. AWACS, ale mají je i letadla jiných států, např. RF.

V letadle ještě zůstala anténa satelitního odpovídače SATCOM, který každou hodinu odpovídá na signál z britské geostacionární družice INMARSAT, kterou lze za letu těžko odstranit/ spojení se satelity jde za letu zrušit jen velmi složitým způsobem vně kabiny.

Poslední odezva  ( „ping“ )  SATCOMu  z paluby MH370 na satelitní signál se uskutečnila v 8.11 místního času, tj. 7 hodin po ztrátě radarového kontaktu s Boeingem ( proto se pátrání rozšířilo i do Kazachstánu ovládaného Kremlem ) …

Únosci nezabránili letadlu odpovídat na satelitní signál asi z technických důvodů, viz výše – ani piloti mnohdy nevědí, že satelitní anténa („ není-li ponořena do vody „) každou hodinu na družicový signál odpovídá „ Jsem tady „ .

Letecký nadšenec a hobby pilot Keith Ledgerwood, kterého citovala UK agentura Reuters, přišel s teorií letu ve stínu ( tak se odehrál i let KAL 007, viz můj článek KAL 007, vojenská rošáda nad Sachalinem ) – kterou zmínili i někteří profesionální piloti, a souhlasil s ní i gen. ředitel malajsijského Úřadu pro civilní letectví Azharuddin Abdul Rahman na tiskové konferenci 10.3.014.

Rahman uvedl, že v „ v každém případě Boeing pilotoval někdo velice zkušený, pravděpodobně vojenský pilot „ ...

Malajsijský premiér uvedl, že to, jak se letadlo vrátilo zpět do VP Malajsie, a letělo podél leteckých tras přes pevninu do Malacké úžiny, naznačuje, že  „ někdo musel navigační systém letadla ručně přeprogramovat ještě před letem či za letu, takže si posádka ani nemusela všimnout, že letí opačným směrem, a že, dle názoru mnohých, letadlo někde přistálo  „, viz USA Today ze 17.3.014.

(Kdyby přistálo v malajské, thajské či indické džungli, má vyhráno, protože i 70 let po válce se v těchto místech stále hledá přes 100 anglosaských vojenských letounů) …

To, že se letadlo dokázalo vyhnout zdejší husté síti civilních i vojenských radarů, a nepozorovaně proletělo i vojensky citlivou oblastí přes severní Indii a Pákistán do Evropy (RF) či do středoasijských republik(RF), znamená, že letadlo uneslo vojenské komando …

Keith Ledgerwood tvrdí, že Boeing, který se profesionálně vyhnul detekci ze strany vojenských radarů v nejstřeženější oblasti světa Jihočínského moře + Bengálského zálivu, která je prošpikovaná  kontrolními body/waypoints, a letěl ve velmi citlivé vojenské oblasti přes severní Indii a severní Pákistán, letěl ve stínu jiného Boeingu, konkrétně Boeingu singapurské společnosti Singapore Airlines/SA či SIA 68, kdy se na radarové obrazovce oba Boeingy objevovaly jako jeden bod, což je na vojenském radaru možné zejména v noci a v civilní oblasti – v civilní zóně let ve vertikálním sloupci na radarové obrazovce projde ( a i kdyby se vojenskému radaru let dvou letadel na jednu ID kartu nelíbil, nikdo ( kromě ruské armády ) by civilní Boeing nesestřelil, maximálně by to řídící přičetli zmatečným údajům transpondéru .

Boeing MH370 také několikrát prudce změnil výšku.

Skutečnost, že Boeing vystoupal do neobvyklé FL 45 ( 13.700 m, max. výška pro Boeing 777 je 13.500 m), a poté klesl na „podcestovní“ 23.000 stop ( zhruba 6.000 m) silně podporuje verzi, že letěl ve stínu jiného letadla, na které si však musel „ počkat „ – v rámci taktiky představující běžný „ setkávací manévr „   vystoupil do FL45, a v pravém okamžiku klesl na 23.000 stop, tj. pod singapurský Boeing SIA68, a přiblížil se k němu zezadu a zespodu –…

Mohl letět ve stínu i pouhých 150 m za SA68 či 150 m pod SA68 ( turbulence/vibrace obřího B777 v této vzdálenosti  by jej neovlivnila ) ...

Výstražné systémy/TCAS varující před kolizí používají transpondér, s vypnutým transpondérem MH370 TCAS sledovaného letadla nic neviděl, takže posádka SA68 netušila, že za jejím ocasem letí Boeing ( „zpětná zrcátka letadla nemají „, a byla noc).

Ani únosci by s vypnutým TCAS nebo s TCAS v nastavení „ standby“  nic neviděli, pilot by musel letadlo sledovat vizuálně ve tmě (ledaže by toto letadlo bylo jeho spolupachatelem) – TCAS proto na Boeingu MH370 musel fungovat ( lze jej nakonfigurovat jen na přijímání, a vypnout vysílání ), aby únoscům ukazoval polohu SIA68 ( kdyby z nějakého důvodu TCAS skutečně nefungoval, stačilo by použít přenosný ADS-B přijímač spárovaný s iPad, aby se únoscům poloha SIA68 ukazovala ).

V každém případě MH370 mohlo odposlouchávat ATC frekvence.

V radarovém záznamu letové dráhy MH370 ( viz flightradar24.com) je zřetelná smyčka, po které se vrátil do Malajsie, je tudíž možné, že tuto taktiku „ stínu“ použil již při návratu ze severovýchodu do Malajsie, a že mu krytí poskytlo další letadlo/či několik letadel, nikoliv jen SIA68 …

Později, jak potvrdily thajské vojenské radary, se stočil na severozápad, a zmizel v Andamanském moři na trase do severní Indie.

Ve 2.15 místního času na posledním vojenském radarovém kontaktu byl MH370 od SIA68 zhruba 8 km ( viz SIA68flightspath-flightradar24.com).

V 8.11 když byl SIA68 nad severním Pákistánem, satelit Inmarsat zachytil poslední servisní odezvu/“ping“ od motorů Boeingu MH370, tj. v tu dobu Boeing stále letěl ( ledaže by „pingy“/elektronické signály od motorů, zachycované satelitem, byly od SIA68 ) …

Když byli únosci Boeingu letu MH370 z dosahu vojenských radarů Indie, Pákistánu a Afghánistánu, vyšli ze stínu letu SA68, a vydali se po letové cestě na letiště své destinace, což mohlo být v ruském Kazachstánu ( většina kazachstánských firem má ruské vlastníky ), Turkmenistánu, Kirgizstánu či v čínské provincii Sin-tˇiang/ v  „ muslimské „ Ujgurské autonomní republice/ Východní Turkestán u Kyrgyzstánu ( Boeing může přistát i v solné poušti či na zaprášené polní cestě, poté však již není k použití )  ...

Všechny výše zmíněné země odpovídají 7.5 hodinovému letu.

Kreml Boeing777 MH370 úspěšně unesl, třebaže Indie a Pákistán, a ti, co ovládají vzdušný prostor nad Afghánistánem, tvrdí, že jejich vojenské radary by zachytily „ každé, i neviditelné letadlo“ , a jelikož jej nezachytily, tak přes jejich území nemohlo letět  …

Putin potřeboval Boeing 777 Malaysian Airlines pro svoji válku proti Ukrajině ( 13.3.014 list The Wall Street Journal kontaktoval jistý „ s vyšetřováním dobře obeznámený“ zdroj, jenž prohlásil, že  „ Boeing, který letěl ještě  dalších 7 hodin, byl zcizen, aby byl použit pro jiné účely „, viz můj článek „ Boeing sestřelila ruská armáda,tvrdí vojenští experti „ )  ...

Boeing je „ mezikontinentální balistická střela “, kterou lze naplnit čímkoliv, třeba špinavou bombou ( kdyby letadlo spadlo na ropný tanker, velká podívaná by to nebyla, surová ropa až tak nehoří, kdyby však spadlo na tanker převážející zkapalněný plyn, to by již stálo za to, stojí v teroristické příručce ) – Kreml jej však potřeboval k „delikátnější misi“ .

Agentura Reuters se zeptala na názor ohledně této verze experta na letectví Michaela G. Fortune, jenž prohlásil, že tato verze je „realistická, záleží jen na konkrétním radarovém vybavení uneseného Boeingu, a zejména na zručnosti a zkušenosti pilota dostat se do závěsu jiného letadla, a udržet se v něm „ ...

Pátrání

Malajsie nejprve zkontaktovala ICAO, poté nastala čtyřhodinová odmlka, a teprve poté začalo pátrání …

Malajsijská vláda nevysvětlila, co se během těchto 4hodin dělo, jen, že kontaktovala Singapur, Thajsko, Kambodžu a Hongkong.

Thajská armáda v této době pořádala společné vojenské cvičení s US armádou, thajská vojenská junta až 10 dní po zmizení Boeingu přiznala, že nepředala pátracím týmům informace ze svých vojenských radarů ( ani US neposkytují údaje ze svých vojenských radarů, viz KAL007 ) …

Tři minuty po skončení hovoru mezi spolupilotem a malajským ŘLP thajské vojenské radary zaznamenaly „nestandardní „ signál letadla na jihu v Thajském zálivu – signál byl nepravidelný a nezahrnoval žádné údaje, ani identifikační číslo letu - únosci stočili Boeing zpátky na Malajsii.

Neznámé letadlo přeletělo severovýchodní malajskou pevninu nad Kota Baru, kde je vojenský radar, a zamířilo nad město Butterworth v Malacké úžině (805 km dlouhá), nedaleko ostrova Penang ( v Butterworth je Královská letecká základna s dalším vojenským radarem, vojenský radar je i na ostrově Penang ).

V Malacké úžině Boeing MH370 klesl pod cestovní hladinu 23.000 stop, kde se  pravděpodobně „ zavěsil “ na jiný Boeing.

V jednom sledu letěla tři letadla, KLM 836 200 ER Singapur-AMS, UAE 405 300 ER Singapur-Dubaj, a SIA68 300 ER Singapur–Barcelona, které startovalo z Kuala Lumpur 5 minut po MH370/200 ER/= extended range, prodloužený dolet, proto si jej únosci vybrali – s plnou palivovou nádrží doletí 14.000 km + ještě dále bez nákladu ( kdyby potřebovali více paliva, mohli si předem tajně dojednat i natankování na zemi ).

SIA68 letělo přes Andamanské moře přes severní Indii, severní Pákistán, Afghanistán, Turkmenistán do Barcelony – na trase, kterou potřeboval do RF letět i unesený Boeing.

SIA68 opustilo malajsijský VP ve 2.00 místního času, MH370 jej údajně opustilo ve 2.15 místního času.

Boeing777/MH370 proletěl Malackou úžinou jihozápadním směrem, poté nabral výšku, a stočil se přes Andamanské moře do severozápadního koridoru ( některé údaje Malajsie nezveřejnila, protože šlo o údaje z thajského vojenského radaru, a Thajsko s jejich zveřejněním souhlas nedalo ) …

Severozápadní stočení do Andamanského moře do koridoru přes severní Indii směrem na Střední Asii potvrzuje skutečnost, že thajské vojenské radary zhruba po hodině od zmizení Boeingu zaznamenaly let neznámého letadla do oblasti indického souostroví Andamany a Nikobary v Andamanském moři na trase do severní Indie ( kdyby letělo na jih, kde po něm dodnes  „ na sever od Antarktidy „ pátrají záchranné týmy, nezdržovalo by se simulujícím letem na sever) .

Jak se zbavit cestujících/PAX na palubě

Cestující mají někdy smůlu, viz let Helios Airways Flight 52, kdy si posádka nevšimla, že má kontrolku tlaku v manuálu – když letadlo vystoupilo na svoji Flight Level/ atmosférický tlak v dané lokalitě s nominální výškou odlišnou od nadmořské výšky, na palubě nastal podtlak ( ke ztrátě vědomí bez přísunu kyslíku dochází po pár vteřinách, zpěněná krev, dusík zůstává v krvi ve formě bublin, nikdo nepřežil ).

U Boeingu MH17 došlo za letu k „ masívní explozívní dekompresi „ , naznačily první analýzy černých skříněk, takže byl „ smeten z oblohy“ zásahem střely či explozí bomby, trosky jsou provrtané dírkami, což ukazuje na střelu vybuchlou v jeho blízkosti.

Např. ve výšce 30 km již žádný vzduch, který by letadlo nesl, není, dopravní letadla létají ve výšce 10-11 km ( při venkovní teplotě mínus 50 stupňů Celsia), max. 13 km (Boeing 777), vojenská letadla max. 27 km ... 

Veřejnosti bylo oznámeno, že Boeing MH370  v polovině cesty mezi Malajsií a Vietnamem změnil kurz na jihozápad (thajsko-malajsijské hranice) .

Tato část trasy zahrnuje 45 minutový let ve výšce 45.000 stop, což je přesně 45 minutová procedura, která je ve výšce 45.000 stop potřebná ke snížení tlaku v kabině, k vypotřebování zásob kyslíku, a k zabití cestujících …

To, že Boeing prudce stoupl (z 11.000 m až do FL 45/ 13.700 m), a poté prudce klesl (pod normální cestovní hladinu na 23.000 stop, zhruba 6.000 m) nad ostrovem Penang pod thajsko-malajskými hranicemi ( severně od Kuala Lumpur v Malacké úžině ), což zachytily nejen vojenské radary, ale i servisní komunikace z motorů Rolls-Royce, dokladuje, že únosci nejen čekali na svůj „ stín“/jiný Boeing, ale že se únosci možná i pokusili vysát z paluby kyslík …

Piloti mohli vyvolat podtlak v kabině/ „ selhání klimatizačního systému „ ( kdy podtlak z kabiny „vycucne“ kyslík ) i ve FL 35, nejen ve FL 45 ( 13.700 m), kdy jsou cestující/PAX mrtví, i když mají nasazeny kyslíkové masky, protože v této FL fungují jen kyslíkové masky pilotů, ledaže by se teplota snížila natolik, že by kyslíkové masky nepomohly ani jim ...

Mohli i vystoupit do FL 45, letět v ní jen 5-10 minut, aby PAX zemřeli, poté se vrátit na FL 35, a v letadle znovu vyrovnat tlak ( při dekompresi kyslík z masky proudí, ale ve výškách nad 4.000 m ho plicní sklípky nedokáží vstřebat, takže je nutné s letadlem velmi rychle klesnout do bezpečné letové hladiny - bez rychlého vyrovnání teploty a tlaku kyslíkové masky nepomohou, hypoxie/ nedostatek kyslíku, bezvědomí) …

Anebo PAX zabili až po přistání ve Střední Asii, do které spadal maximální dolet letadla.

Šéf Malaysian Airlines naznačil další možnost, když 21.3.014 uvedl, že v nákladovém prostoru byly uloženy vysoce hořlavé lithium-iontové baterie, které se používají v mobilních telefonech a v noteboocích, čímž naznačoval možnost požáru až výbuchu, třebaže 4 dny předtím tvrdil, že letadlo vezlo jen tropické ovoce ...

Posádka se podle této verze otrávila spalinami atˇjiž z nákladového prostoru či že doutnala pneumatika na některém z podvozkových kol, a Boeing nikdo neřídil, proto výkyvy v letových hladinách – piloti však v takovém případě vysílají nouzový signál „mayday“ ( jak Anglosasové pochopili „ m´aidez „ ) ...

Stoupání a klesání je možné vysvětlit i změnou váhy letadla, jak se vypotřebovává palivo, chaotická změna kurzu vysvětlit nelze.

Jak úřady Boeing  „ pohřbily „ v Indickém oceánu

První týden se Boeing hledal v Jihočínském moři, poté byly vytyčeny dvě zóny hledání, mezi severem Thajska a Kazachstánem ( zde Malajsie tvrdila, že pátrácí týmy již dorazily do Kazachstánu, zatímco Kazachstán uvedl, že jej Malajsie o pomoc ještě nepožádala, viz The Wall Street Journal z 20.3.014 ), druhá zóna zahrnovala Bengálský záliv a jižní část Indického oceánu na jih od Indonésie k Austrálii ...

14.3.014 vysoký činitel Pentagonu bizarně tvrdil, že „ letadlo dle satelitních výpočtů spadlo o 6.000 km úplně jinde v Indickém oceánu severně od Antarktidy „, a rozjel tak nejrozsáhlejší pátrací akci v historii na 4.5 mil. km čtverečních vodní plochy, aniž by pátrači cokoliv našli, bytˇ jen Atlantidu.

24.3.014 US námořnictvo oznámilo, že do míst pátrání vyslalo podmořský dron Bluefin 21, autonomní „ torpédo „  vybavené sonarem pro lokalizaci černých skříněk, který dorazil do Perthu, odkud vyrážely záchranné týmy do vzdálenosti 2.500 km na jihozápad ( nejbližší pevninou směrem na západ od Perthu jsou francouzské Kerguelenovy ostrovy ).

25.3.014 malajský premiér, podporován australským premiérem Tony Abbottem,  bez jakýchkoliv dalších podrobností uvedl, že se Boeing v důsledku prázdné palivové nádrže zřítil do jižní části Indického oceánu ( severně od Antarktidy ), jedné z nejodlehlejších koutů světa, obrovské vodní plochy stranou námořních tras a leteckých koridorů, bičované silnými vichřicemi, s hloubkou přes 4 km.

Prohlášení malajského premiéra bylo založeno na informacích provozovatelů britských satelitů Inmarsat a Britského úřadu pro vyšetřování leteckých nehod, kteří usoudili, že Boeing letu MH370 letěl jižním koridorem směrem na Antarktidu, a že spadl do Indického oceánu 2.500 km od australských břehů, západně od Perthu, severně od Antarktidy.  

Proč by se však letadlo mělo zřítit uprostřed Indického oceánu, když mělo jistotu, že spadne mnohem dříve v důsledku prázdné palivové nádrže ( že by natankovalo na Diego Garcia, jak naznačoval Hlas Ruska, aby mohlo letět ještě 6.5 hodiny, a spadnout uprostřed  oceánu ?)  …

Někteří odborníci začali zpochybňovat předkládané radarové a satelitní údaje provozovatelů INMARSAT.

Pohádka provozovatelů INMARSAT

Ke smysluplným výpočtům, které by vedly k výpočtu polohy Boeingu, vědci potřebují „ živý“ signál přenášený v přímém přenosu, nikoliv jen zaznamenaný, který může být zfalšovaný, + osciloskop a jiné věci ke stanovení frekvence/vlnové délky signálu, což komerční satelity na palubách letadel nemají.

Operovat s nahranými údaji post factum nemá valnou cenu, navíc údaje mohou být zfalšované, stejně jako údaje v černých skříňkách.

Na to aby vypočítali spotřebu paliva, neznali skutečnou rychlost letadla v reálném čase, takže veřejnosti předložili výpočty založené na průměrné rychlosti, z níž mohli odvodit milióny letových cest …

O rychlosti věděli pouze to, že to musí být rychlost, za které letadlo nespadne ( ne příliš nízká ), a ne příliš vysoká, aby se letadlo nerozpadlo, a při vybírání průměrné rychlosti museli vzít v úvahu, že čím větší rychlost blížící se stropu, tím jsou výpočty, např. spotřeby paliva, přesnější, protože skutečná rychlost nemohla být větší.

Tímto způsobem si vybrali rychlost, a učinili výpočty, které se dle teorie pravděpodobnosti mohly diametrálně lišit od skutečného letu MH370 ...

Inmarsat dostal poslední „ping“/signál v 8.11 ( + mimořádný další v 8.18 dle tabulky, kterou poskytla Malajsie, která se rozchází nejen s ostatními poskytnutými údaji, ale signály v ní nejsou synchronizované ani v čase, další signál přišel až po 90 minutách ), a jelikož je dostával po hodině, a poslední poloha letadla byla zaznamenána ve 2.15, dostal svůj první ping ve 3.11, kdy již poloha známa nebyla, a letadlo mohlo být o 900 km na severozápadě na poloviční cestě k indickým hranicím.

Údaje ze satelitu INMARSAT nelze brát doslova, satelit jen převysílává signály mezi pozemními stanicemi, v tomto případě mezi ACARS a stanicí v Austrálii, a přijímačem SATCOM v Boeingu MH370.

Pokud letadlo na signál neodpovídá, pozemní stanice bombarduje letadlo signálem každou hodinu, a dostává jistou odezvu/“ping“ od motoru, pokud je motor spuštěný, a jistou velmi malou představu, jak daleko od satelitu tato odezva je, protože elektronika Boeingu777 má „ interní zpoždění „, které nelze určit s přesností nad +/- 0.0025 vteřin, což znamená s přesností pod 1.500km, navíc se interní zpoždění liší dle toho, zda je ACARS zapnutý či vypnutý.

Proto provozovateli Inmarsatu uváděná přesnost 180 km je v tomto typu elektronických systémů jako je ACARS nemožná.

Tyto „ pings „/signály se tečkami spojí, a vytvoří se oblouk, kudy letadlo asi letělo. Oblouky Inmarsatu jsou ale dva, severní a jižní, asi proto že experti z Inmarsatu nerozlišovali mezi letovou cestou a trasou.

INMARSAT však nemůže určit polohu žádného letadla, pokud byly vypnuté systémy ACARS, proto jakékoliv další „pings“/signály Inmarsatem předložené po vypnutí systému v 1.07 jsou smyšlené …

( Něco jiného jsou „pings“/signály transpondéru/odpovídače napojeného na černé skříňky ) …

INMARSAT nejdříve všechny údaje zveřejnil na svých stránkách, později je smazal.

Z jeho výpočtů vyplývalo, že Boeing letěl 7,5 hodin ve stejné vzdálenosti vůči satelitu ( Inmarsat není 100% geostacionární, vykyvuje se v ose sever-jih ) směrem na jih nad Indický oceán, třebaže tyto závěry odporovaly Dopplerovu jevu ( viz SkyVector. com, FlightAware.com ) ...

INMARSAT se však zviditelnil, a třebaže jeho výpočty Boeing nenašly, bude zasypán zakázkami na nové sledovací systémy.

27.3. satelity objevily 300 oranžových předmětů uprostřed Indického oceánu, po bližším prozkoumání to však nebyly záchranné vesty, ale mrtvé medúzy.

Přestože 30.3.014 kolovaly další satelitní snímky „trosek“ roztroušených po hladině Indického oceánu na sever od Antarktidy, které sem mohl navát i silný vichr a proud, pátrací týmy z více než 20 zemí světa nic smysluplného nevylovily.

Náměstek australského ministra obrany uvedl, že „ nehledají ani jehlu v kupce sena, ale zatím tu kupku „ …

8.4. byly, tentokrát australskou lodí ( předtím čínskou o 600 km dále ), zachyceny „signály z Boeingu „  v Indickém oceánu  „ na sever od Antarktidy „ , přicházející z hloubky 4.500 m, a proto byla poprvé nasazena miniponorka Bluefin 21, která měla zjistit, zda slabé signály nepocházejí z černých skříněk, ale nic nezjistila …

Malajský premiér Najib Razak, představitel zdejšího polodemokratického režimu  koalice „ Národní fronty „ /Barisan, vládnoucí od vyhlášení nezávislosti ve prospěch malajsijské většiny na úkor početné indonéské a čínské „ menšiny „ ,  zdůraznil, že pátrání po troskách, které vítr a proud mohl odplavit z místa dopadu bůhvíkam, bude pokračovat ( oficiální pátrání skončilo koncem dubna) .

Letadlo bylo uneseno v době, kdy Kuala Lumpur znovu odsoudila na dalších 5 let za „ sodomii „  šéfa opozice Anwara Ibrahima, členem jehož Strany lidové spravedlnosti/Keadilan Rakyat byl i kpt. uneseného letadla.

25.4. Malajský premiér, aniž by uvedl důvody, odmítl prohlásit stroj za ztracený a cestující za mrtvé …

Až koncem dubna vyšetřovatelé mezinárodního pátracího týmu přistoupili na verzi, že letadlo bylo uneseno a někde přistálo, třebaže na únos již od samého počátku pátrání ukazovaly i výpovědi svědků, kteří uváděli, že v době zmizení Boeingu z radarů viděli či zaslechli letadlo letící velmi nízko a vysokou rychlostí přes džungli směrem na severozápad ...

Přesto 5.5. se Malajsie a Austrálie ještě dohodly na pronájmu zařízení, které se dokáže potopit hlouběji než ponorka Bluefin 21 ( 4.5 km), a do pátrání na moři se zapojily i soukromé firmy - oficiálně pátrání na moři skončilo 28.4.014, ale pokračovalo zkoumáním mořského dna.

Třeba vyloví nějaký španělský/portugalský koráb naložený zlatem.

Vrak letadla letu Rio-PAR (09) byl nalezen až po 23 měsících, včetně neporušených černých skříněk ( oficiální verze, plná lží, tvrdí, že šlo o chybu kapitána, který v kritickou dobu laškoval s letuškou, zatímco jeho spolupiloti si nevěděli rady se zaseklým autopilotem, který přestal fungovat poté, co zamrzl indikátor rychlosti - soud začne až v roce 015 ), trosky AF447 byly nalezeny až po dvou letech – v obou případech však nešlo o pustinu jižního Indického oceánu „ na sever od Antarktidy „  …

Černé skříňky, které vysílají do okruhu zhruba 2 km signály jen 30 dní ( v některých případech 45 dní ), se samozřejmě nepodařilo nalézt, když unesené letadlo vyčkávalo v kremelském hangáru.

Rodinní příslušníci čínských obětí vyhrožovali v Pekingu hladovkou, pokud si z nich čínské, vietnamské a malajsijské úřady nepřestanou dělat blázny.

Monopol na informace však měl Washington, který střípky informací vypouštěl dle svých zájmů.

Únos byl privilegovanou verzí ( do doby, než se do pátrání vložili experti z INMARSAT) s tím, že letadlo bylo uneseno budˇ někým z posádky či z cestujících ( na palubě byl jeden Rus a dva Ukrajinci, kteří mohli mít další komplice u držitelů jiných pasů - 14 zemí, které měly na palubě svého občana, své občany od nálepky teroristy „předložením certifikátu o bezúhonnosti „  očistily,  neučinila tak pouze RF a Ukrajina ), anebo pilotem ( je divné, že po únosu nevyslalo žádný nouzový signál, což se obvykle posádce podaří, mohla také ručně aktivovat ELT/Emergency Locator Transmitter ( udat polohu lze i přes radiomajáky, které jsou součástí nouzových plovoucích vorů, když letadlo přistane na moři ) ...

Kdyby mělo letadlo technické problémy, tak by posádka komunikovala přes rádio, na palubě má šest rádiových vysílačů, tři VHF vysílače s dosahem 400 km v cestovní výšce, dva vysílače HF s velkým dosahem, a jeden satelitní vysílač – že by selhaly všechny, je maximálně nepravděpodobné.

To, že bylo uneseno, někde přistálo, a bylo schováno, aby bylo později použito, např. jako střela s plochou dráhou letu, tvrdil i list The NYC Times ze 17.3.014, a předseda komise Kongresu pro vnitřní bezpečnost Michael McCaul, odvolávající se na zprávy tajných služeb – list The NYC Times napsal, že „ někdo ještě před letem či během letu přeprogramoval let prostřednictvím palubního „ správce „ řízení letu „ …

Letadlo mohlo být ovládnuto i státními hackery přes „ inflight entertainment system“ , uvedla Sally Leivesley pro londýnský Sunday Express ze 16.3.014.

„Hackeři mohli změnit rychlost letadla, výšku, směr, mohli s ním přistát, nebo jej nechat zřítit  „ …

Mohlo být i sestřeleno, v oblasti se konaly US –thajské manévry,  + Kreml v těchto dnech dodal Vietnamu ruskou superponorku „Černou díru“ s raketami země-vzduch. Při dodání je běžná zkušební střelba – tuto verzi však popírá to, že nebyly nalezeny žádné trosky.

Verzi náhodného sestřelení ze strany US/Thajska prosazuje ve své knize Brit Nigel Cawthorne, kterou v 5/014 s bleskovou rychlostí vydal, pravděpodobně s finanční podporou Kremlu, s názvem „ Flight MH370 The Mystery „ ..

V nákladním prostoru mezi bedýnkami s ovocem, či mezi jedovatými lithiovými bateriemi z mobilů a notebooků mohla být umístěna bomba.

Prověřování obou pilotů nic zvláštního nepřineslo, kapitánovi, příslušníku opozice,  těsně před startem údajně volala neznámá žena, která použila SIM kartu zakoupenou na falešné doklady, doma měl letový simulátor, a malajsijská „ junta“ jej vykreslila jako politického fanatika, kterého nové odsouzení Anwara Ibrahíma velmi pobouřilo.

Polohu letadla podle zapnutých mobilů ( byla šance, že někdo z PAX si mobil nevypnul ) se zjistit nepodařilo, třebaže rodinní příslušníci tvrdili, že mobily vyzváněly ještě dlouhou dobu po zmizení z obrazovek radarů ( kdy se Boeing vkrádal zpět do Malajsie v nízké výšce) , nikdo je ale nebral, a nebylo možné lokalizovat jejich polohu – mobily s GPS by každého přivedly až do hangáru, do kterého byl Boeing po tajném přistání tajně odtažen. Je pravděpodobné, že tajné služby po celou dobu pátrání na moři měly nad tímto hangárem svůj satelit .

Malajsijské úřady úspěšně i nadále přispívaly ke zmatku, a tvrdily, že  „ vyzvánějící mobily jsou jen falešnou stopou „ , přesto gen. konzul Malajsie  v Pekingu požadoval na příslušných ambasádách, jejichž státní příslušníci byli na palubě Boeingu, aby mu opatřily telefonní čísla mobilů cestujících v letadle …

Boeing se „ ztratil“ v sobotu, jeden příbuzný ještě v pondělí viděl svého švagra přihlášeného na sociální síti QQ, poté se jeho účet přepnul do stavu neaktivní.

Třetí světová válka je za humny, Peking prozatím Kremlu v jeho hybridní válce proti zbytku světa pomáhá – když Malajsie, bytˇopožděně, zveřejnila údaje ze svých vojenských radarů o letu Boeingu MH370 ve smyčce, Čína vytáhla své satelitní snímky trosek letadla v Thajském zálivu ( okolo Země obíhá 1.071 satelitů, a pouze jeden čínský zaměřil trosky ) …

Když byla mediálně v sarkastickém duchu probírána elektronická výměna údajů mezi satelitem INMARSAT a Boeingem / kauza s “ pings“ , Čína přišla se zprávou o podmořském zemětřesení v Thajském zálivu, charakteristickém pro pád letadla do moře ( v roce 05 západním světem otřásl skandál s čínskými státními hackery, kteří zaútočili proti bruselskému sídlu NATO, a proti elektronickým „sejfům“  NASA, ze kterých odcizili NASA plány mj. ohledně výzkumu Marsu, napadli i Lockheed Martin a Světovou banku  -  5.8.014 čínská vláda vypověděla z Číny 2  kanadské občany „ podezřelé ze špionáže „,  a to pár dní poté, co Ottawa obvinila Peking z elektronického pirátství ) ...

Hlas Ruska a Diego Garcia

Nejprve bylo oznámeno, že se letadlo „ ztratilo“ v Jihočínském moři, a zatímco jej v Jihočínském moři hledaly pátrací týmy Číny, Vietnamu a Malajsie, BoeingMH370 vyklouzával z Bengálského zálivu ( Čína a Thajsko prohlásily, že do jejich VP nikdy nevstoupil) ...

„ Jak se mohl Boeing ztratit, když byl stále monitorován radary + tajnými monitorovacími systémy v Boeingu nainstalovanými „, rozhorloval se Hlas Ruska …

Monitoroval jej jak NORAD, tak jeho regionální partneři.

V roce 06 v čas. Flight Global firma Boeing oznámila, že „ Boeing obdržel patent na systém, který, jakmile je aktivován, ovládá letadlo bez ohledu na vůli pilotů „ -.„ Nepřerušitelný autopilot „ může být aktivován pilotem, palubními senzory , anebo na dálku přes satelit či rádio „ …

Systém v rámci ARES/Advance Route Evaluation System vyvinula firma Raytheon, původně německá, založená v roce 1905 v Kielu, kterou si US přivlastnily v roce 45. Firma se specializuje na radarové a elektronické systémy, měla svůj podíl na 9/11.

Triky, jak nechat zmizet letadlo ( viz také investigativní thriller z roku 014 A Dark Reflection o zastíracích manévrech leteckého sektoru, o kterých se nikdy nemluvilo, který natočil Tristan Loraine, bývalý komerční pilot, jenž již v roce 07 na sebe upoutal pozornost dokumentem Welcome Aboard Toxic Airlines o kontaminovaném vzduchu v letadlech) …

Boeing 777 je jedním z nejvíce automatizovaných letadel na světě, a tudíž dobrou volbou pro jeho unesení ze strany teroristů, zejména státních či státy sponzorovaných.

Není to poprvé, 11.9.01 také v jeden den „ zmizela „ čtyři letadla, která pravděpodobně létají pro letecké společnosti dodnes ( letadla z 9/11 byly drony ) , třebaže jedno z nich se mělo doslova „ vypařit“ -  9/11 je kopií plánu „Northwoods“ , který JFK nepovolil ( napadnout část US území s tím, že US napadli Kubánci ) …

Jak sama firma Boeing uvedla, „ i kdyby letadlo nebylo dálkově ovládáno, jeho systémy jsou pod „ nepřetržitou“  kontrolou, mj. v US vzdušném prostoru pod kontrolou armády „  …

Na palubě komerčních letadel je spousta zařízení, zabudovaných způsobem, aby je nešlo zablokovat během letu.

Kde jsou uložené, na jakých frekvencích vysílají, anebo jakým způsobem fungují, je přísně tajné.

Byly i na letu MH370 (9M-MRO) + MH17 (9M-MRD), nonstop monitorované vojáky + CIA, sekcemi, které jsou pověřeni kontrolou civilních letadel, aby se z nich nestaly „ střely s plochou dráhou letu „  …

Hlas Ruska rozšířil zprávu, že jeden ze dvou Američanů na palubě, ing. IBM Phillip Wood (50), 18.3.014 poslal z mobilu zprávu, který se mu údajně podařilo schovat, že letadlo bylo uneseno vojáky :   „ Jsem rukojmím neznámých vojáků, kteří naše letadlo unesli, od ostatních pasažérů mne oddělili, jsem v nějaké cele ( zavázali mi oči), asi mne zdrogovali, nedaří se mi myslet jasně „  ...

Z fotky, kterou poslal, je jasné, že byla pořízena 18.3.014, podle souřadnic GPS  ( které je možné změnit ) 8 km od ostrova Diego Garcia jižně od Malediv v Indickém oceánu ( na supertajném ostrově s obří ranvejí, kam mají přístup jen osoby s vysokým stupněm prověření, je US námořní základna pro US bombardéry B-52 + pro doplňování paliva za letu z KC-135, se zpravodajskou službou námořnictva, ostrov má vlastní výzvědný a obranný satelitní systém ). 

S palivem pro dolet do Pekingu by sem, dle tvrzení Rusů, Boeing doletěl.

Jistě není náhodou, že ostrov Diego Garcia měl 53letý kpt. Zaharie Ahmad Shah zmizelého Boeingu naprogramovaný na svém domácím letovém simulátoru – ostrov Diego Garcia a US únosce tudíž můžeme s jistotou vyloučit …

Kremelskou verzi s Diego Garcia vylučují i údaje ze satelitu Inmarsat, uvádějící, že „pings“/signály od motorů pocházejí z 25 stupňů jižní šířky a 101 stupňů východní délky, zhruba 2.000 námořních mil jihovýchodně od ostrova.

Kdysi byly v Indickém oceánu dvě monitorovací stanice, Diego García a „Stanice Indického oceánu“ na ostrově Mahe, Seychely, která byla zavřena v roce 96, když seychelská vláda neúměrně zvedla pronájem.

Měla obří anténu, a ideální polohu pro komunikaci s geosynchronními satelity nad Indickým oceánem.  

Údajně velmi nízko letící Boeing vidělo 8.3.014 v 6.15 ráno několik místních obyvatel v ráji narkomanů na Maledivách ( údajně zde, podle Hlasu Ruska, Boeing natankoval pro svůj údajný let na Antarktidu, anebo byl přelakován a označen jinými čísly - třeba Obama chtěl, aby se vyplnila jeho předpovědˇ , že New Yorku hrozí teroristický útok ) .

Malajsie výskyt Boeingu MH370 nad Maledivami popřela.

Dle Hlasu Ruska údajná partnerka údajného Phillipa Wooda, která údajně pracuje jako šéfka firmy leteckého software v Tel-Avivu, uvedla, že Boeing MH370 byl sledován izraelskou stíhačkou, k čemuž Hlas Ruska podotkl, že  Izrael od 11/013 ve svém hangáru schovává „ dvojče“ Boeingu 777MH370 ...

Únos expertů US firem, aneb Letadlo napěchované špióny

Světová média si kladla otázku, zda za únosem letadla byl únos expertů US firem přes špičkové technologie duálního využití.

Svého času ve dnech 9/11 byla v jisté bezpečnostní studii jmenována Condoleezza Rice za bezpečnostní hrozbu pro US pro svoje styky a aktivity vyvíjené v Číně …

Obama „ Barry „  s novou přezdívkou  „Potus44“ (golfový míček, který se mu přechodně ztratil) se v 10/09 setkal s komunistickým šéfem Číny, s dalajlámou se přes protesty Číny setkal v 2/010 ( turné v Asii)  + v 7/011.

I v roce 012 byl Obama na turné v Asii, zatímco Obamova manželka s dcerami jezdí do Číny na jarní prázdniny.

Jeff Prescott

Vystudoval práva na univerzitě v Yale, mluví plynně mandarínskou (pekingskou) čínštinou , v letech 02-010 byl na univerzitě v Yale zástupcem šéfa Čínského střediska, přičemž  vedl v letech 02-07 jeho pobočku v Pekingu .

V roce 010 jej Obamův viceprezident Joe Biden zaměstnal ve své kanceláři v Bílém domě.

Prescott jej v roce 010 doprovázel na jeho asijském turné – po Japonsku, Mongolsku a Číně, v 6/013 Prescott převzal funkci po Julii Smith, a stal se  expertem pro Asii, zejména Čínu, Bidenova poradce pro otázky národní bezpečnosti Jake Sullivana, jenž je rovněž absolventem Yale.

V 2/014 Jeff Prescott nahlásil zmizení svého spolužáka z Yale, poté co spolu byli na mejdanu v Bostonu.

Jeho spolužák byl ing. , jenž pracoval na leteckých simulátorech pro GEAviation, největší výrobce leteckých motorů, pobočka GE/General Electric.

Jeho přítel se asi našel, protože byl na seznamu cestujících letu MH370 ( k 20.4.014 ještě nebyl zveřejněn seznam PAX ) …

Letadlo údajně napěchované špióny

Na palubě MH370 byli údajně zaměstnanci z 5 firem, které jsou klíčovými dodavateli vojenskoprůmyslového komplexu, dvě US ( IBM, Freescale) , tři čínské.

China Telecom ( kabelová optická vlákna jsou středem pozornosti všech vojenských rozvědek - na seznamu cestujících je její viceprezident Zhang pod číslem 207, jenž v Kuala Lumpur podepsal dohodu na údržbu ponorky Sea-Me-We-5).

Čínská telekomunikační Huawei Technologies, proslulá výzvědnou činností pro čínskou armádu ( její gen. ředitel pochází z vojenské rozvědky, US a australští experti varovali US a australské firmy, aby neinstalovaly software a zařízení této čínské firmy do svých systémů, protože by tím mohly ohrozit národní bezpečnost ).

Firma, která konkuruje US firmě CISCO, měla na palubě dva zaměstnance, ale odmítla poskytnout jejich jména.

Čínská telekomunikační ZTE Corp. , známá krádežemi softwaru a výzvědnou činností, měla na palubě ing. Li Yanlin.

V 5/010 produkty této firmy zakázala dovážet Indie ze strachu, aby nebyly prosáklé špionážním softwarem, v roce 012 agentura Reuters informovala, že ZTE ilegálně zprostředkovala dodávky US vojenské technologie US firem Microsoft, Oracle + Cisco Systems  do Teheránu k vybudování íránského národního systému elektronického sledování, na palubě byli dva Íránci s falešnými pasy.

Některé zdroje tvrdí, že Li Yanlin měl s oněmi Íránci zprostředkovat kontrakt o přeprodeji čerstvě patentované radarové technologie firmy Freescale .

Podle Hlasu Ruska, Fox News a britského Expressu z 23.3.014 byl na palubě prominentní ing. Phillip Wood/50 let z IBM, jenž po letech práce v Pekingu podepsal pracovní kontrakt v Kuala Lumpur, + 20 prominentních zaměstnanců firmy Freescale Semiconductor Technology, což je US technologická firma se sídlem v texaském Austinu s pobočkami v Malajsii a v Číně / v obřím ekologickém městě Tianjin.

Freescale vyrábí již 50 let vojenské radary a špičkovou elektronickou vojenskou technologii, mj. technologii mikročipu KL03, která  blokuje radary - žádost o patent na tento mikročip je podán v US  -  pracuje na klasickém principu „přelepení“ : přelepíte-li bezpečnostní kameru prázdným pokojem, ten, kdo se do kamery dívá, vidí jen prázdný pokoj - myšlenka je to stará, ale zbrusu nové jsou dokonalejší materiály ...

Další čínský profesor Ma Yungui, optický inženýr, pracuje na metodě, která armádě umožní postupovat v noci, aniž by ji vysledovaly teplotní senzory či senzory na kovy ...

12 z těchto zaměstnanců bylo z Malajsie, 8 z Číny.

Mluvčí firmy informaci povrchně potvrdil s tím, že firma utrpěla „nenahraditelnou“  ztrátu …

Tito zaměstnanci, jak uvedl Hlas Ruska, představovali pro únosce několik mld dolarů v patentech, 20% pro 4 jednotlivce s čínským pasem ( 4x 20% ) + 20% pro firmu Freescale, smíšený podnik, mj. vlastněný firmou Blackstone Group, v jejíž správní radě sedí nejbohatší muž světa Jacob Rothschild, jak zdůraznil Hlas Ruska, a jejími akcionáři jsou mj. George Bush Senior + John Major z Carlyle Group, jejímž hlavním klientem bylo v době 9/11 stavební impérium Saudi Binladin Group.

Pokud držitel patentu zemře, dědí po něm dividendy ostatní držitelé – mohli by sice převést bohatství na své dědice, ale dokud není patent zaregistrován, nemohou tak učinit ( 3 dny po zmizení letadla Patentní úřad údajně patent zaregistroval ) – smrtí oněch 4 čínských inženýrů by patent přešel na firmu  Freescale.

Navzdory tvrzení Hlasu Ruska a jiných médií podle původního seznamu cestujících z 8.3.014 tito 4 čínští zaměstnanci US firmy Freescale ( Peidong Wang, Zhijun Chen, Zhihong Cheng, Li Jing ) na palubě nebyli - běžnou praxí nadnárodních firem je, že nedovolují, aby ve stejném letadle letělo několik jejich významných zaměstnanců.

Freescale jen potvrdila, že „ její zaměstnanci v letadle byli, letěli prodat svůj nový produkt „ , takže šlo o nevýznamné zaměstnance z marketingu, nikoliv prominentní inženýry …

Tato hypotéza s patenty má jednu vážnou trhlinu – kterákoliv vláda by se zbavila 4 čínských inženýrů elegantnějším způsobem v jakémkoliv jiném dopravním prostředku, aniž by kvůli tomu okatě unášela letadlo ...

U obou malajsijských Boeingů letů MH 370 + MH17 společnost Malaysia Airlines zveřejnila seznamy cestujících velmi opožděně, údajně byly v nich nepřesnosti, a v obou případech zde byli cestující, kteří se prokázali falešnými pasy.

Navíc u údajně sestřeleného Boeingu na Ukrajině zbrusu nové pasy přiletěly z výšky 10.000 m zcela neporušené, neohořelé, neumazané, a nepomačkané …

Le Figaro ze 17.7.014 uvedl, že rodiny požadují zahájit vyšetřování pro teroristický čin vůči letadlu letu Mh370.

18.7.014 malajsijská banka zaznamenal výběr z účtů ( z bankomatů) 4 cestujících v Boeingu MH370 v částce zhruba 725.000 Kč.

Hypotézu, že na Ukrajině bylo sestřeleno Kremlem unesené „ ztracené“ letadlo MH370, podporuje zejména fakt, že MH17 (identifikační číslo 9M-MRD)  mělo pod malajsijskou vlajkou hned u dveří okno, MH370 ( 9M-MRO) ani vrak na Ukrajině toto okno u dveří pod vlajkou nemá.

Pluk. GRU Igor Strelkov/Girkin, „ vojenský vůdce separatistů a ministr obrany Doněcké lidové republiky“, na kterého chce Putin svést sestřelení letadla, tvrdil, že „mnoho těl bylo vysušenými páchnoucími tlejícími mrtvolami bez krve, piloti však byli čerství, z nich vytekla krev „ ...

List Daily Mail přinesl dezinformaci, že letadlo MH17 bylo jedním z cestujících, o kterém není jisté, zda do letadla nakonec nastoupil, vyfotografováno těsně před odletem, aby si obrázek svět „ dobře prohlédl“ , kdyby se s letadlem něco stalo –identifikační číslo Boeingu na obrázku neodpovídá IČ sestřeleného Boeingu  - vyfoceno bylo 9M-MRC.

Mezi nejzáhadnější letecké katastrofy patří zmizení šesti US vojenských letadel  z 5.12.1945 na širém moři před Floridou ( 5 + 1 letoun, který byl vyslán k jejich nalezení), zahynulo 14 letců a vznikla legenda „ bermudského trojúhelníku „ .

Další záhadou byla katastrofa Boeingu Egypt Air z 31.10.99, které se na lince Káhira –NYC zřítilo v Massachusetts, zahynulo 217 lidí.

Černá skříňka údajně potvrdila, že spolupilot se slovy „ Odevzdávám se Bohu“ vypnul autopilota, a nasměroval letadlo k zemi .

Dosud řádně nevyřešenou záhadou je katastrofa Airbusu A330-200 společnosti Air France na lince Rio de Janeiro – PAR, které se zřítilo do Atlantiku z výšky 10.668 m před Brazílií.

Pád letadla údajně zavinili piloti, kteří špatně zareagovali na selhání rychloměru, kdy při průletu turbulencí zamrzly rychlostní sondy – po ztrátě indikátoru rychlosti se autopilot sám vypnul, letadlo ztratilo rychlost pod kritickou hranici, kdy již křídla neměla dostatečný vztlak, a kvůli chybné reakci posádky ( zvednutí předku letadla, když s ním naopak měli klesat ) začalo padat, když se tato marně snažila dovolat kapitána, který laškoval s letuškou.

Stroj padal, ale posádka nevěděla, zda letadlo padá či stoupá …

Rodiny zažalovaly výrobce Airbusu a Air France, která urychleně na všech svých letadlech vyměnila rychloměry za novější typy.

 

Autor: Andrea Kostlánová | sobota 16.8.2014 19:29 | karma článku: 19,22 | přečteno: 2819x
  • Další články autora

Andrea Kostlánová

Prodej dětí – poptávka stimuluje nabídku

Jean-Jacques Rousseau hlásal lásku k bližnímu, ale své děti dal do sirotčince, ani Albert Einstein láskou k vlastním dětem neoslnil. Jak vypadaly sirotčince dříve, ukazuje Charles Dickens a Maupassant, u nás vyšla knížka o

10.2.2024 v 15:09 | Karma: 13,43 | Přečteno: 496x | Diskuse| Politika

Andrea Kostlánová

Ochrana žen a dětí je katastrofická, zatímco z LGBT se stává privilegovaná kasta

Lidská práva nedodržuje mj. drtivá většina afrických států. Téměř všechny podepsaly Mezinárodní úmluvu o potlačení a trestání zločinu apartheidu z roku 1973, která byla přijata z iniciativy Kremlu,

9.2.2024 v 11:42 | Karma: 12,27 | Přečteno: 492x | Diskuse

Andrea Kostlánová

Rudolf Hess i Wallenberg věděli to, co se neměla dozvědět veřejnost

Stejně jako Wallenberg i Hess věděl to, co se veřejnost nikdy neměla dozvědět.- že nacisté spolupracovali se sionisty, kteří od nich Židy vykupovali, a rovněž i s bolševiky, kteří ukrajinské a běloruské Židy nacistům vydávali.

8.12.2023 v 19:36 | Karma: 16,28 | Přečteno: 722x | Diskuse| Politika

Andrea Kostlánová

Švédská vláda půjčila Kremlu milióny v době, kdy byl švédský diplomat v sovětském vězení

Švédský vyslanec v Moskvě v 12/1946 – „ Bylo by skvělé, kdybychom dostali odpovědˇ, že je Wallenberg mrtvý „, aneb socialistická vláda v 10/1946 půjčila Kremlu 300 mil. dolarů v době, kdy byl švédský diplomat v sovětském vězení.

18.11.2023 v 18:15 | Karma: 11,13 | Přečteno: 266x | Diskuse| Politika

Andrea Kostlánová

Nekonečná švédsko-ruská hra v kauze Wallenberg

Nejen v KGB/FSB Rusku,ale ani ve Švédsku nemá veřejnost přístup k některým archívním složkám, mj. ke složce švédského diplomata Sverkera Aström či k veřejným Pamětem klíčových svědků, NKVD agentů, zejm. hraběte Kutuzova-Tolstého.

23.10.2023 v 12:29 | Karma: 8,00 | Přečteno: 246x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 1105
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 1382x
Mám doktorát z mezinárodního práva a zahraničněpolitické vztahy jsou mojí vášní. Motto pro můj blog : "Take away that pudding, it has no theme." Winston Churchill

email : kostlannova@email.cz