Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Okos

4. 8. 2008 22:05
Zajímavé, opět jsem nebyl zklamán.

Ale proč si vybíráte taková témata, která nejsou příliš zajímavá. Dle mého soudu je mnohem zajímavější smrt dána Daga Hammaskjorda, kdy havaroval při letu DC6 jako předseda UN u Ndola v Severní Rhodézii (Zambie od 1964). Jsou různé časy úmrtí osob z jednoho letu, Hammaskjord byl nalezen mimo vrak letadla v sedě(!!), mrtev. Dle některých teorií za jeho odstraněním stála samotná OSN, dle jiných to bylo dílo Sovětského svazu.

0 0
možnosti

Okos

4. 8. 2008 22:06
Re: Zajímavé, opět jsem nebyl zklamán.

Upřesním aby nedošlo k mýlce. Zajímavá pro širší okruh čtenářů. Ne pro kniho- a internetomola, jako jsem já :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1105
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 1382x
Mám doktorát z mezinárodního práva a zahraničněpolitické vztahy jsou mojí vášní. Motto pro můj blog : "Take away that pudding, it has no theme." Winston Churchill

email : kostlannova@email.cz