Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

JayVandermark

1. 4. 2011 14:39
Neohleduplnost

Mnoho druhů fauny a flory hyne zejména díky bezohlednosti, sobeckosti a nenasytnosti lidí. Díky tomu možná jednou i sám člověk vyhyne. Nejvíce si těchto vlastností všímám zejména u Kinderpěstitelů, kteří pomlouvají bezdětné, že nemají děti ze sobeckosti. Ale opak je pravdou. "Já chci mimíska za každou cenu. A je mi jedno, že ty nechceš. Prostě vysadím antikoncepci (z pohledu ženy). Prostě si najdu jinou (dělohu), která mi dá mimíska (z pohledu muže). Se*u na nějakou přírodu, na to, že svým množením zvýším nezaměstnanost, že mimíska neuživím, atd., protože já prostě chci a chci a chci a basta."

0 0
možnosti
P

pavel.61.

4. 4. 2011 9:25
Re: Neohleduplnost

to je příšerný názor. Připomínám, že již dnes existují "ekologické" zelené sekty "Za dobrovolný odchod lidstva", které nemají děti a občas se i zasloužilý člen zasebevraždí právě z těchto ekonáboženských důvodů. Dále poukazuji na veleochranu stádečka goril nižných, ktré byly pravděpodobně z hladu postříleny kališnikovem hladovými Afričany, lidmi žijícími ekologicky. Tedy řešením není snižování množství lidí ale bída a její prodlužování zelenou politikou

0 0
možnosti
J

Jervin

1. 4. 2011 13:21
hezké

někde však fakticky nepřesné, jinde z prstu vycucané.

0 0
možnosti
P

pavel.61.

31. 3. 2011 16:38
lidé možná vyhynou ale hloupost zůstane

asi nám může být fuk co bude za 5mil let. Dokonce i za 100.Vidíte to moc černě,zkuste také zalistovat jinde než v ekoteroristických biblích (zkuste přelouskat Lomborga a napsat to znova). Jinak max nás bude 10mld. Žádný přírodní zdroj nám nemůže jako lidstvu dojít. Před40 lety ti Vaši vědci chtěli omezovat populaci v USA protože víc jak 100mil lidí země prostě neuživí a budou už jen chudnout. Ted je Američanu 300mil a jsou fakt podvyživený.... mám pokračovat?

0 0
možnosti
  • Počet článků 1105
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 1382x
Mám doktorát z mezinárodního práva a zahraničněpolitické vztahy jsou mojí vášní. Motto pro můj blog : "Take away that pudding, it has no theme." Winston Churchill

email : kostlannova@email.cz