Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkuji za informace a za přečtení článku, AK

0 0
možnosti

A41n55n84a 33Č79e63r98n58á

8. 2. 2013 17:27

...argentinské emocionální citoslovce „che“, něco jako české vole, vole ale bez hanlivého náznaku, spíš jako pozdrav, tedy Nazdárek Guevara...

Poprvé, co vidím něco o nazdárkovi napsané bez politického zabarvení. Předtím od Sartreho (?možná komolím?), komunistů a anarchistů. Nová je pro mě informace o nazdárkově otci, samotný nazdárek prý obdivoval Perónův fašismus. A i v denících z motocyklových cest je mnoho ukázek, jak "vydrbal" s obyčejnými lidmi, proti kterým potom bojoval s plnými ústy lidských práv.

Dlouhé, snad dobré. Přijde mi to jako postupné odlišťování vraždícího monstra, až z něho zůstane neosobní politik - revolucionář a v příštím kole snad už jenom takový normální politik?

A jinak díky za Vaše písmenka, jen to bylo pro mne k zamyšlení. V

0 0
možnosti

Žádná revoluce se neobešla bez krveprolití a oboustranného násilí , ani ta francouzská. Svržení diktátorských režimů v jižní Americe (včetně Batistova) a vymanění se z vlivu USA by šlo jen těžko "mírovou" cestou. Che Guevara se stal po právu symbolem kubánské revoluce .

1 3
možnosti

Ruda kreatura Che dostala co si zaslozila ...:-P

2 1
možnosti

napsáno to bylo a výstižně,líbilo se mi to, protože jsem již něco málo o "Che" věděl. Doplnila jste mi moje mezery o jeho životě,děkuji

1 0
možnosti
  • Počet článků 1105
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 1382x
Mám doktorát z mezinárodního práva a zahraničněpolitické vztahy jsou mojí vášní. Motto pro můj blog : "Take away that pudding, it has no theme." Winston Churchill

email : kostlannova@email.cz