Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ .....Putin představuje děsivou formu mafiánského kapitalismu vůči němuž je náš Standův křišťál, či Bémova karta počinem kluků od bobří řeky.;-)

0 0
možnosti
Foto

Dík za článek a karma. Explicitní výčet "pochybení" ruského doživotního prezidenta Putina je sice děsivý , ale s  vysokou pravděpodobností spíše neúplný než nepravdivý. Pro mne je tento blog velmi povzbuzující. V minulých dnech jsem ke svému velkému překvapení zjistil docela až šokující (pro mne) skutečnost.

Většina blogerů (kterých si jinak velmi vážím) má na problém  U-y názor diametrálně odlišný od mého. Považují události na kyjevském Majdanu na záležitost dílem opilé lůzy najaté kýmsi (?) a dílem výsledkem činnosti imperialistických (sic) rozvědek typu CIA.

Naopak - neomylný Putin konal a koná jedině tak , jak může , neporušuje mezinárodní právo a měl by dostat Nobelovu cenu míru !!!!

Tedy - ještě jednou dík za článek. Já jsem se rozhodl ke svému osobnímu protestu proti Vladimíru Vladimírovičovi Putinovi  , slunci našemu.

Až půjdu odpoledne se psem na procházku , někde u lese z plna hrdla vykřiknu ! Putin je ošklivé kačátko.

A má to !!!

2 1
možnosti
  • Počet článků 1105
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 1382x
Mám doktorát z mezinárodního práva a zahraničněpolitické vztahy jsou mojí vášní. Motto pro můj blog : "Take away that pudding, it has no theme." Winston Churchill

email : kostlannova@email.cz