Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TB

máte to hezky zpracované, vzhledem k tomu,že část materiálů obsažených ve Vašem blogu je mi známo z materiálů co mám doma, a u to zbytku jsem si doplnil co jsem neznal

0 0
možnosti
AK

Smějete se paní Poláčková vlastní nevědomosti, po americku je to harbor , po britsku harbour, tak se nezakuckejte.

Americká AJ jen znečištˇuje britskou.

0 2
možnosti
SS

Dulezite jak se to misto jmenuje ... Tak prosim nekazte zajimavy text nesmysly ve spellingu - BTW podobnych "chyb" je ve vasem clanku mnohem vice.

1 0
možnosti
Foto

kde zůstal ten proamerický generál? Nějak jsem se v tom textu utopil.

0 0
možnosti
JT

Opet necitelne. Autorka nam zase zasifrovala casove udaje.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1105
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 1382x
Mám doktorát z mezinárodního práva a zahraničněpolitické vztahy jsou mojí vášní. Motto pro můj blog : "Take away that pudding, it has no theme." Winston Churchill

email : kostlannova@email.cz