Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A proč by měli mít US ve východním Středomoří nějakou infrastrukturu?

Je to snad u jejich pobřeží?

1 1
možnosti
Foto

Kolem Středozemního moře jsou členské státy NATO, např. Turecko. Než zase něco napíšete, mrkněte nejdřív do mapy. Zeměpis, dějepis, matika, to je problém! Rv

0 0
možnosti

Paní autorko, chtěl bych Vám poslat e-mail.

Sdílím vaše velice kritické názory na Vladimira Putina a jenom pro zajímavost Vám chci poslat text příspěvku, který mi byl před několika minutami vymazán z jiné diskuse.

To se budete divit, co je označeno takto:

"Důvod smazání: Příspěvek nepatří do slušné a kultivované diskuse."

Ani jedno sprosté slovo, ani jedna urážka jiného diskutujícího, ani náznak nějakého štvaní proti ruskému národu (jindy třeba se o Rusech vyjádřím kriticky, ale tentokrát to bylo jen na adresu Putina), nic takového.

Pouze chci vědět, zda vaše mailová adresa je stejná, jako uvádíte ve svém profilu. Ve svém profilu totiž ve své mailové adrese máte dvě písmena "n", zatímco ve svém příjmení pouze jedno. Nění to překlep?

Už hodněkrát mi byl vymazán příspěvek, u nějž jsem kroutil hlavou, proč ho nekdo shledal závadným. ale vždy jsem alespoň trochu viděl, co na něm někomu mohlo vadit. Ale tady to nechápu ani trochu.

Upřesněte svou mailovou adresu. Potom vám to pro zajímavost pošlu a to budete koukat i vy, co je také možno smazat jako údajně nekultivované!

0 0
možnosti

Ano, mám v emailu dvě nn, děkuji za přečtení článku.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1105
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 1382x
Mám doktorát z mezinárodního práva a zahraničněpolitické vztahy jsou mojí vášní. Motto pro můj blog : "Take away that pudding, it has no theme." Winston Churchill

email : kostlannova@email.cz