Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma! R^

Nedávno jsem to připomněl pan Manukjanovi (jest původem částečně Armén), nechtěl to vzít na vědomí, neb se to nehodilo do jeho názoru na téma genocida.

1 0
možnosti
MK

R^ Také jsem něco o genocidě Arménů naškrábnul a sluníčkoví se mohli zbláznit. Je to dost dlouhé, ale dobré; nevím, zda to všichni dočtou až do konce.

 V širší úvaze je možno se také ptát: podle Polického a spol. existuje 1,5 miliardy "umírněných muslimů (kecá, napsal jsem to), kolik muslimských států se alespoň okrajově ke genocidě Arménů vyjádřilo, popřípadě ji odsoudilo??!!!

1 0
možnosti
AG

A44l18e43x 84G38r33e55g75o64r

21. 4. 2015 16:19

To byste ani nebyla Vy, kdybyste se neotřela o Rusko.;-D

1 4
možnosti
Foto

Moc hezky shrnuto. R^ Ale mohla jste si ušetřit práci, protože náš maskovaný Jára Cimrman alias Jiří Polický - universální génius - vám stejně napíše, že jste si to vycucala z prstu a ty informace o potírání ķresťanů je lež.

5 0
možnosti
MK

Hlavní opozičník se nějak nedostavuje; že by už šel na terapii?;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 1105
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 1382x
Mám doktorát z mezinárodního práva a zahraničněpolitické vztahy jsou mojí vášní. Motto pro můj blog : "Take away that pudding, it has no theme." Winston Churchill

email : kostlannova@email.cz