Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Perfektní záznamová práce, já to dovedu ocenit, protože jsem napsal 50 článků o události 911. Paní Andreo nic si z označení blázna nedělejte, já jsem také tak hodnocen. Neděláme to jen pro současné čtenáře. Kritici nehledají perfektní práci, ale jen krátkodobé pobavení! Rád bych s vámi vyměnil několik vět. Mojí int. adresu vám určitě poskytne admin Jan Dvořák.

0 0
možnosti

Děkuji, pane Petře G., děkuji za práce o 9/11 - skutečně to neděláme jen pro současné čtenáře, hezký den.

0 0
možnosti
Foto

Škoda, že jste článek nerozdělila do více částí. A kdo jsou PAX? Pasažéři?

0 0
možnosti

Méně je někdy více - to platí pro autory "článků", kteří mají pocit, že pokud nepopíší aspoň 10 stran statěmi, kde pojmy nahrazují dojmy, důkazy nahrazují výrokem "údajně se vyjádřil" a "bubáci" koukají ze všech koutů.

Autor by rovněž měl zpytovat svědomí, zda spíše čekat na obvinění za křivé obvinění nebo dobrovolně a včas navštívit psychiatra.;-(

1 0
možnosti

Píši z blázince, takže se neznepokojujte.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1105
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 1382x
Mám doktorát z mezinárodního práva a zahraničněpolitické vztahy jsou mojí vášní. Motto pro můj blog : "Take away that pudding, it has no theme." Winston Churchill

email : kostlannova@email.cz