Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Podivejte se radeji do Francie........to je proste strasny.........o Tom byste mela neco rozumnyho napsat....ne jenom kydat o Rusku....

4 4
možnosti
MP

Ty články od jisté doby většinou ani neotvírám, kouknu akorát do diskuze a to mi stačí. Prostě obsesivní rusofobní porucha:-(, zřejmě čím dál silnější.

7 0
možnosti
Foto

Poslyšte, paní kolegyně, nenařizují české zákony mobilním operátorům totéž a to již dost dlouho?

6 1
možnosti
JU

J41a30n 44U49l26r29i10c76h

15. 7. 2016 15:27

Starejme se radeji o nase hloupe zakony, a nechme rusko rusum.

4 4
možnosti
KB

Víte, že mě je to naprosto fuk.

3 3
možnosti
ZB

Kdo si dnes nekopne do Ruska, Ten jakoby v současné Evropě nebyl. "Jak duchaplné". Je to hodně podobné těm, kteří kopali do USA před rokem 1989. Připadají mi to ti stejní lidé, Jen do svých chytrých vět dosadili namísto USA slovo Rusko.

8 3
možnosti
  • Počet článků 1105
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 1382x
Mám doktorát z mezinárodního práva a zahraničněpolitické vztahy jsou mojí vášní. Motto pro můj blog : "Take away that pudding, it has no theme." Winston Churchill

email : kostlannova@email.cz