Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J73a53n 24R36á81ž

1. 12. 2016 15:35

Jsem proti imigrační politice Evropské unie. Podle autorky tohoto článku, jsem tedy Putinův agent. Fajn, je to stejné jako když jsem byl na pohovoru u vedoucího "zvláštního oddělení" Královopolské strojírny a po jeho skončení jsem byl označen jako skrytý agent amerického imperialismu, byl mi odebrán pas a nesměl jsem odjet na zahraniční montáž. Mým osudem tak je být pořád něčích agentem.

Takže nic nového. Jen místo "zvláštních oddělení" teď kádrují občany různé neziskovky a samozvaní kádrováci, jako je autorka tohoto pamfletu.

P.S. Kdybych byl Rakušanem, volím Hofera, být Holanďanem, volím Wilderse, jako Francouz bych váhal mezi LePen a Fillonem (jeho projev se mi líbil právě tím, že chce zatočit s nelegály), v Británii bych byl pro Brexit, v USA bych hlasoval pro Trumpa, u nás když bude kandidovat Robejšek, tak dostane můj hlas a jako Maďar bych byl spokojený s Orbánem. Takže jsem se teď jako ruský agent odhalil a už jsem pro Putina nepoužitelný. Ale mně se být agentem líbí a tak musím změnit stranu. Jakmile bude na US ambasádě v Praze nový ambasador, budu se ho muset zeptat, jak se stát agentem Trumpa. Hlásím to předem, aby s tím paní Kostlánová neměla problém, čí vlastně agentem budu, i když své názory, zejména migraci neměním!

1 0
možnosti

Já s vámi podobnými s ohrádky problém nemám, ale očividně vy máte problém s mými články.

0 1
možnosti

J28i63ř32í 25N94o95s27e87k

1. 12. 2016 7:35

V tomhle bodě mi Putin mluví z duše.

Co dalšího jsme provedli?

4 1
možnosti

D23a90d80a69k 43P13e74t58r

1. 12. 2016 4:17

Nám také ne. Co máte na Putina dalšího?

5 1
možnosti

M61i98l86a38n 96R20a55d37e38k

30. 11. 2016 22:13

Me a jinym se take nelibi, a co ma bejt?

8 1
možnosti

Zrovna jsem to taky chtěl napsat. ;-D

3 1
možnosti
  • Počet článků 1105
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 1382x
Mám doktorát z mezinárodního práva a zahraničněpolitické vztahy jsou mojí vášní. Motto pro můj blog : "Take away that pudding, it has no theme." Winston Churchill

email : kostlannova@email.cz