Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mně to čtení připadá zábavné. A dnes to ani nebylo moc dlouhé.

Prostě hezká četba na ukrácení dlouhé chvíle. Pobaví a poučí.

0 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

TD

To je kompilát jako od Olšera, akorát v opačném gardu:

"Ruský vojenský analytik Pavel Felgenhauer 28.11.015 uvedl: „ Vstoupí-li TR tanky do Sýrie, odvezou si během dvou hodin jako trofej ruské systémy S-400..."

Turecké tanky do Sýrie vstoupily 25. srpna 2016 a od té doby bojují na straně rebelů proti ISIS v rámci operace "Euphrates Shield". Velmi pomalu postupují na jih a momentálně se snaží dobýt město Al Bab. Takže to máme ne dvě hodiny, ale téměř 4 měsíce a odvezli si zatím leda velké kulové.

5 3
možnosti
AK

Ve svém ne příliš bystrém postřehu jste zapomněl na to, že Pinochet Erdogan a Putin jsou opět pokrevní bratři, kteří si systémy S-400 nezcizují, hezký den.

4 3
možnosti
KB

Já nevím, mě váš blog přijde jako z Cimrmana obsah operety Proso. "Děj obrazů 30-47 by byl ve stručném podání poněkud nepřehledný, a proto se zastavíme až u obrazu 48, v němž je Eliška již provdána a rychtář Hlavsa umírá. Nakonec přeci jen dojde k dražbě".

11 3
možnosti
MP

To jste teda vystihnul mimořádně přesně.

6 3
možnosti
  • Počet článků 1105
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 1382x
Mám doktorát z mezinárodního práva a zahraničněpolitické vztahy jsou mojí vášní. Motto pro můj blog : "Take away that pudding, it has no theme." Winston Churchill

email : kostlannova@email.cz