Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AR

Včera jsem si udělal čas a 2x jsem to beze spěchu přečetl. Protože události v PL dlouhodobě sleduju, včetně zpráv TVP1 v 19:30 hod. musím autorce dát, za tak podrobný popis tehdejší vnitropolitické situace v PL a pak okolností okolo té letecké katastrofy velikou karmu! R^R^R^ Jaroslaw Kaczyński stále to nemá doma v politice jednoduché, sice jeho PiS má velkou převahu v parlamentu. I jeho dnešní vztah s kancléřkou Merkelovou je v řadě věcí chladný.

0 0
možnosti
PB

P80e67t71r 71B56e86r66a97n

29. 1. 2017 23:15

Jako námět pro film je to dobrý, chování rusáků nebudu komentovat, ale té konspirace je opravdu i na jeden film příliš. A tak zatím pořád věřím, že to v tom ruským bordelu a mlze kluci polský pod tlakem prostě nedali....

3 0
možnosti
AK

Likvidace ještě živých Poláků ve Smolensku potvrzena /

Подтвержден расстрел выживших поляков опергруппой ФСБ при теракте под Смоленском

http://oleg-leusenko.livejournal.com/3427832.html

0 0
možnosti
LC

Jestli tohle někdo dokázal přečíst, smekám a hluboká poklona.

6 0
možnosti
Foto

Skutečně by to chtěl text strukturovat do podkapitolek.

1 0
možnosti
Foto

Asi jsem s nedokázal soustředit, ale nějak jsem to nezvládl číst.

3 0
možnosti
  • Počet článků 1105
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 1382x
Mám doktorát z mezinárodního práva a zahraničněpolitické vztahy jsou mojí vášní. Motto pro můj blog : "Take away that pudding, it has no theme." Winston Churchill

email : kostlannova@email.cz