Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"Zasraný debil" (Lavrov) - dotyčný asi není moc proruský.

0 0
možnosti

To jsou detaily politických hrátek, které byly vždycky. Ale hlavní jsou velké války. Mě by proto zajímalo, jak se velmoci připravují na třetí světovou. Vývoj umělé inteligence totiž tlačí armády k tomu, aby zahájili jaderný útok preventivně. I když popravdě: v případě že by začala, nikdo neví, jak bude planeta vypadat za 50 let - kde budou jaderné pouště (Rusko, USA, Británie, Francie...) a kde bude ještě někdo přežívat (Afrika, Jižní Amerika).

0 0
možnosti

Zatímco ostatní blogeři tady musí cenzorům odzdrojovat každé slovo, vaše fantasmagorie tady cenzoři s klidem nechávají. Jestli to nebude tím, ze sluníčkoví blogeři zde mají protekci.

0 0
možnosti

"nenechala se zastrašit atentátem" a tím jste u mě skončila

0 0
možnosti

M58i98l11a80n 83R87a64d33e84k

31. 1. 2017 23:02

;-D to už připmíná Rudé Právo. USA se hroutí, Západ se hroutí, doplatí na ten kapitalismus, Tábor Míru je jediné řešení. A vypadá to že Británie na Brexitu neprodělává, a ostatní země začínají uvažovat o tom samém.

To je tak když Němci si zase osvojují právo řídit Evropu. To už máme za sebou, přes 75 let, a mít to zase i když v bleděmodrém, o to nikdo nestojí

10 0
možnosti

Jsem rozhodnut napadnout Rusko z jihu. Už si šetřím na slony se kterými překročím Himaláje a to pak uvidíte to tóčo.

0 0
možnosti
Foto

Diky za clanek. Nesmirne zajimave shrnuti soucasne situace v Evrope a ve svete. Misty jsem se poradne zasmal. Nejvice pri cteni vyroku Lavrova o jistem politikovi Saudske Arabie.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1105
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 1382x
Mám doktorát z mezinárodního práva a zahraničněpolitické vztahy jsou mojí vášní. Motto pro můj blog : "Take away that pudding, it has no theme." Winston Churchill

email : kostlannova@email.cz