Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V nazve pisete o Kujbysevovom uteku pred csl. legionarmi, ale v samotnom clanku nie je o tejto udalosti ani zmienka.

0 0
možnosti

Trockij vystavil na Trofimovského zatykač a vyslal proti němu jednotku, která jej měla obklíčit a zajmout, třebaže Trofimovský udělal to samé, co bolševický velitel Kujbyšev, kterého bolševici ve svém falšování historie mediálně vymodelovali jako příkladného bolševického velitele, jenž nikdy neustoupil, a na krátkou dobu po něm pojmenovali i Samaru, třebaže stejně jako Trofimovskij i Kujbyšev utekl se svými důstojníky ze Samary parníkem do Simbirska.

Zdroj: https://kostlanova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=729375

0 0
možnosti

Jestli nechcete být nařčena z antisemitismu, tak Trockého moc nezmiňujte.

Jednou jsem jeho a Sverdlova zmínil u mazala Zieglera a byl jsem rázem antisemita a příspěvek smazal.

1 0
možnosti

Arabové jsou také Semité, jsou to bratranci Židů. Bez Trockého, který Leninovi bolševický puč zorganizoval, a pak jej udržel při životě, by Lenin nebyl nikým.

0 0
možnosti

Někde jsem četl,že Kazaň byla od rudých poměrně rychle vyklizena a rudí tam nechali plné sklady potravin a munice, protože to byla zásobárna pro širé okolí. Můj děda, který bojoval v legiích na východní frontě mně vyprávěl, rudí neuměli bojovat proti silným svazkům legionářů a že někdy stačila i četa na vyklizení města od rudých, kteří tam měli třeba i 2 - 3 roty

0 0
možnosti

Děkuji za přečtení článku a za zajímavé informace.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1105
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 1382x
Mám doktorát z mezinárodního práva a zahraničněpolitické vztahy jsou mojí vášní. Motto pro můj blog : "Take away that pudding, it has no theme." Winston Churchill

email : kostlannova@email.cz