Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KK

CarolusIV

23. 9. 2008 8:08
Díky ! Konečně přehled něčeho tak nepřehledného!

Stáhl jsem si to do Wordu, a mám na týden co dělat. Jen maličkost, co je MOW ? Seznam zkratek by pomohl !

Jinak k věci, ke Gruzii a spol. nenapadá mě než jedno slovo  "Ježíšmarjá !!!  "

Tohle v žádném případě NESMÍ do EU ani do NATO !!!

0 0
možnosti
D

duhastrecht

23. 9. 2008 18:40
Re: Díky ! Konečně přehled něčeho tak nepřehledného!

MOW je Rusko, dá se to z textu pochopit a Gruzie do NATO patří.

0 0
možnosti
M

mard

23. 9. 2008 7:31
Andreo, nádhera, děkuji.

Když jsme minule napsal poznámku že čekám na nějaké další krásné psaní, tak jsem nečekal, že napíšete takovýto třídílný eleborát. Zatím jsem přečetl první díl a jsem velice potěšen. Tolik nového jsem se dozvěděl a mnoho věcí jsem si připomněl. Na skutky EŠ jsem už pozepomněl. Je stejně překvapivé jak dovedně převlékl kabát a jak se dovedl odpoutat od M.S.G!

Obdivuji Vás za tuhle práci, je to pěkný kámen!

0 0
možnosti
P

petrv19

23. 9. 2008 6:10
s

kdo to přečetl celé má u mě pivo

0 0
možnosti
  • Počet článků 1105
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 1382x
Mám doktorát z mezinárodního práva a zahraničněpolitické vztahy jsou mojí vášní. Motto pro můj blog : "Take away that pudding, it has no theme." Winston Churchill

email : kostlannova@email.cz