Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TK

osvetitel

27. 8. 2009 22:57
Kazdopadne nemam strach zeby pravda nakonec

nevysla na jevo !! Protoze i kdyby se nato jiny vykaslali,tak nekteri Cesi se urcite postaraji,aby ti "vrazy z voolstryytu" byli nalezite odhaleni a potrestani! Good Luck !!:-))))

0 0
možnosti
TVE

tučňák v exilu

27. 8. 2009 22:53
Tak už mne unáší

0 0
možnosti
TVE

tučňák v exilu

27. 8. 2009 22:57
Re: Tak už mne unáší

Sakra, nevložilo se to... Tak znovu, už mne unáší černá helikoptéra s Elvisem za knyplem, ale než zmizív na Guantánamo, musím zjevit jedinou pravdou PRAVDU o 11. září... Najděte si na Youtube dokument Moose Change :-)

0 0
možnosti
TK

osvetitel

27. 8. 2009 22:35
Proste a jasne az budou nejake "hmatatelne" a

nevyvratitelne dukazy o spiknuti ze strany USA,tak to nebude vypadat toto spekulovani, jako ucelova propaganda v neci prospech ! A jenom blahovec by nechapal komu takoveto spekulace slouzi, a koho mohou nebo maji ovlivnit!!!!

0 0
možnosti
S

st.st

27. 8. 2009 22:37
Re: Proste a jasne az budou nejake "hmatatelne" a

To bude nějaká nová konspirační teorie, že ? :)

0 0
možnosti
TK

osvetitel

27. 8. 2009 22:21
Tak aby jsme to shrnuli. Byl jsem obvinen nickem

"st.st " z nalepkovani,pote co jsem se v prvnim clanku pozastavil nad tim komu maji takove clanky o USA "spiknuti" slouzit ,aniz bych nekoho primo obvinil s delani ucelove propagandy, a kdyz jsem zareagoval na obvineni od nicku "st.st",ktery me obvinil s nalepkovani slovy ze je v CR plno neodsunutych ruskych ci pro ruskych agentu, kterym se takove spekulace hodi, tak to "st.st" pouzil jako argument ,proc me obvinil z nalepkovani! Velice logicke !!:-))))

0 0
možnosti
TK

osvetitel

27. 8. 2009 22:28
Re: Tak aby jsme to shrnuli. Byl jsem obvinen nickem

Ps. Otom ze v USA ani nikde jinde nejsou politici cisti,otom vubec nepochybuji,"st.st,"a navic USA je prolezla internacionalistama z celeho sveta,kteri vni resi sve zajmy a ne vzdy zajmy Americanu!! Pouze jsem naznacil ze ty "konspirace: jdou v USA hure ututlat nezli v bejvale SSSR a dnesnim Rusku nebo Cine!!:-)

0 0
možnosti
TVE

tučňák v exilu

27. 8. 2009 21:42
Jo a pro stoupence "řízené demolice"

zde je hezká analýza od profesionálů:

http://www.implosionworld.com/Article-WTC%20STUDY%208-06%20w%20clarif%20as%20of%209-8-06%20.pdf

Nezabývá se tím "kdo", "proč", "kdo to měl pojištěné" atd., ale pouze z úzkého pohledu expertů na demolice na to "jak", přesněji řečeno "jak ne". Je to hezké věcné shrnutí.

0 0
možnosti
MB

MBblogger

27. 8. 2009 21:33
sranda...

... tak to je zase pěkná slátanina... Jenom nechápu, jak mohla autorka vystudovat mezinárodní právo. Možná tak v Moskvě, to by sedělo. Každopádně kromě těch blábolů jsem si všimnul jedno pozoruhodnosti. Autorka píše, že na ŽENEVSKÉM summitu G8... bla bla... Hned se mi to nějak nezdálo. Říkal jsem si, proč by se summit G 8 konal v Ženevě, tedy ve Švýcarsku, které není členem G 8. Tak jsem si vygoogloval summit G 8 2001 a ejhle JANOV... V Angličtině Genoa... Absolventka mezinárodního práva si plete Janom a Ženevu... jak vtipné a celé to vypovídá o úrovni toho článku :)

0 0
možnosti
TVE

tučňák v exilu

27. 8. 2009 21:39
Re: sranda...

No vida, další hřebíček do rakve, tak daleko jsem v článku neměl sílu dojít :-)

0 0
možnosti
TVE

tučňák v exilu

27. 8. 2009 21:32
Stejně to bylo úplně jinak!

WTC totiž nezbořila letadla a požár, ale vlaky! je to doloženo svědky i fotografiemi, ale ONI nechtějí, abychom to věděli! ;-€;-O;-€;-O Ale tady je důkaz!!!!

http://loosetrains911.blogspot.com/

(pokud se již neozvu, unesla mne černá helikoptéra a jsem zpracováván na Soylent Green :-))

0 0
možnosti
JP

John Pitralon

27. 8. 2009 21:10
www.nyccan.org

No, pravda je, že těch 19 statečných s nožíky tam nadělalo pěknou paseku.

4 unesená letadla, 3 mrakodrapy WTC 1,2,7 na prach. Díra v Pentagonu.

Činnost US Air Force zejména v chráněném prostoru P56 kolem Washington D.C. je opravdu na zamyšlení.

Možná je to jeden z důvodů, proč v New Yorku probíhá petice požadující nové vyšetření 11. září, pod kterou je k dnešnímu dni 78 tisíc podpisů.

Viz http://www.nyccan.org.

0 0
možnosti
TVE

tučňák v exilu

27. 8. 2009 21:15
Re: www.nyccan.org

Co je na ní přesně k zamyšlení? Systém fungoval přesně tak, jak měl - bohužel byl stavěn v jiných dobách, proti jiným hrozbám, a pak ještě krutě vykleštěn jménem "míru pro naši dobu". Celkem klasický případ.

0 0
možnosti
Z

Zapata

27. 8. 2009 20:53
To mezinárodní právo,

to tedy musí být škola! Vždyť to nemá hlavu ani patu.

0 0
možnosti
TK

osvetitel

27. 8. 2009 20:15
Dobre ti tak " st.st ", nemas se schovavat za zenskou

fotografii, protoze nato aby si sni nemel nic spolecneho, ji nejak urputne obhajujes !:-)))))

0 0
možnosti
S

st.st

27. 8. 2009 20:19
Re: Dobre ti tak " st.st ", nemas se schovavat za zenskou

Bráním zde povětšinou všechny autory a mám raději věcnou diskuzi a argumentaci. Například zdejší diskuze začala dobře.

stupka@wall-street.cz

0 0
možnosti
  • Počet článků 1106
  • Celková karma 12,91
  • Průměrná čtenost 1381x
Mám doktorát z mezinárodního práva a zahraničněpolitické vztahy jsou mojí vášní. Motto pro můj blog : "Take away that pudding, it has no theme." Winston Churchill

email : kostlannova@email.cz