Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J91i61ř37í 76K85i86n92d78l

19. 11. 2012 19:32

gen. Karel Janoušek byl maršál letectva v Anglii. Byl  jediný, kdo měl tuto hodnost

2 0
možnosti

Nesedí mi ten počet generálů a plukovníků,kteří byli na západní frontě.Je to výmysl.

1 5
možnosti

Copak copak, nelíbí?

3 1
možnosti
Foto

Nespletla jste narození Milana Piky? Dělával na PZO Drevounia ředitele vývozu nábytku a já s ním jednal a tak starý mi nepřipadal.Také pochybuji, že by už v roce 1982 odešel do penze.

1 0
možnosti

Reicin potom visel po procesu se Slánským. Tudíž visel po propcesu, který byl po právní stránce stejně nezákonný jako proces s Pikou. Oba byli popraveni za něco, co evidentně neudělali, takže po právní stránce byly oba procesy protizákonné do úplně stejné míry. Avšak po morální stránce tam jeden rozdíl byl: Reicin si ten provaz zasloužil. Odsouzen byl protizákonně, ale spravedlivě.

4 0
možnosti

Ale on to dělal všechno proto, aby úspěšně dovedl do konce operaci DI.

1 2
možnosti
  • Počet článků 1105
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 1382x
Mám doktorát z mezinárodního práva a zahraničněpolitické vztahy jsou mojí vášní. Motto pro můj blog : "Take away that pudding, it has no theme." Winston Churchill

email : kostlannova@email.cz