Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Putin se Západu nehodí, jelikož Rusko postavil politicky i hospodářsky na nohy a obyčejným Rusům vrátil hrdost.

To takový miláček Západu Boris Jelcin přivedl Rusko k takovému úpadku v jakém nebylo nikdy v dějinách. Tedy k rozpadu státu, zhroucení hospodářství a měny, zbídačení obyčejných Rusů (např. nevyplácení důchodů byl jen nepatrný nedostatek, hlavně, když byla demokracie) a prostřednictvím oligarchů připravil půdu pro Rotschildy a Rockefellery, aby si rozebrali ruské nerostné bohatství (ropu, zlato, drahé kameny i další suroviny).

Potom se objeví nějaký Putin a Západ má po "žížalkách."

Tak proti němu alespoň rozpoutal demagogickou a nenávistnou kampaň, každá záminka je pro Západ dobrá, ať jsou to homosexuálové, nebo olympijské hry v Soči.

O to více mne mrzí, že se k takovému výkladu snižuje i autorka, která má mimořádné znalosti historie a mezinárodní politiky.

1 1
možnosti

Chudáci ostatní země, za které nikdo neloboval, asi ještě nemají kapitalizmus v krvi jako Putin.

0 0
možnosti
Foto

A já zase naopak. Autorku, se kterou jsem myslím velmi, velmi vzdáleně spřízněn a znám, myslím, jejího tatínka (možná se mýlím,ale rodné jméno mé matky je Roubalová), čtu velmi rád. Je jako jeden z mála autorů zde přísně faktografická.

Zde, u tohoto článku, si myslím, že je spíše propagandistická. Nečetl jsem pozorně, ale například zmínka, že Putinův zákaz platný od 1.1.2014 pro Soči nezabránil atentátům ve Stalingradu, mně připadá dětinská.

0 0
možnosti
Foto

P.S. A to nejsem žádný Putinův nebo Zemanův "milec". Jen se mi ten nálet nejrůznějších obvinění na jejich hlavy prostě nelíbí.

0 0
možnosti
TP

Abych byl upřímný spousta vašich článků se mě fakt nelíbí, ale dneska vám musím dát karmu

0 1
možnosti
  • Počet článků 1105
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 1382x
Mám doktorát z mezinárodního práva a zahraničněpolitické vztahy jsou mojí vášní. Motto pro můj blog : "Take away that pudding, it has no theme." Winston Churchill

email : kostlannova@email.cz