Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Snažím se pochopit, proč se autorka "článku" realizuje psaním....diagnóza grafomanie bude pravděpodobným vysvětlením. Takovou příšernou slátaninu jsem myslím v životě nečetl...:-(:-(:-(

Zdá se, že ani iDNES není imunní vůči zjevně slabomyslným výlevům....

0 0
možnosti

Realizujete se slabomyslnými výlevy, proti nim není nikdo imunní, jak vidět, ani vy ne.

1 0
možnosti

Kdyz uz autorka proklepla nase dva prezidenty, tak co ten prvni Vaclav Havel. O nem vime jen neco a rozhodne zajmavejsi by byl jiste zbytek jeho zivotopisu ;-)

0 0
možnosti
Foto

Obávám se, že pravda je ještě děsivější. Rozhovor s Karlem Köcherem v rozhlase jsem slyšel začátkem 90. let, odpovídá to. Manželka mého spolužáka JŘ z VŠ (a spolupracovníka z zaměstnání) chodila s LK na VŠE. Tak jsem se leccos dozvěděl a před VK jsem varoval. Marně. 

S JŘ a dalšími přáteli jsme chtěli v malé privatizaci koupit malý elektrotechnický podnik. Ten však byl "náhle" z malé privatizace vyjmut a dostal jej jeho ředitel, známý agent StB. Spolužák JŘ se proti tomu bránil a běžel za Ježkem a VK. Nepomohlo to. V pátek mi to přišel sdělit, v úterý zahynul při záhadné autonehodě.

R^

0 0
možnosti

Autorka ale nepise o tom, ze proti ruskym spionum byla postavena mirova hraz z ceskych politiku ve viru zapadnich tajnych sluzeb a proto muzeme v klidu dpat !

1 1
možnosti
Foto

Pokud tomu dobře rozumím, tak podle vás Václav Klaus "do revoluce nepublikoval žádný článek" ?

1 1
možnosti
Foto

Do KSČ se nehlásilo. Nebyl to Svaz zahrádkářů nebo třeba Škoda klub v Kodaňské, kde jsem se po zaplacení příspěvku stal čelenem.

Do KSČ Musel být člověk VYZVÁN, aby se stal kandidátem a ten, kdo ho doporučil, za něj současně ručil.

I kdyby Klaus posílal přihlášky do KSČ každý týden, měl by to asi jediný důsledek - hospitalizaci na psychiatrii.

Jan Fischer poutavě vyprávěl o tom, jak byl vyzván ke vstupu (nejprve kandidatuře) do KSČ. Myslím, že prý přistoupil až na druhý či třetí pokus, tvrdí on.

6 2
možnosti

A30d49a25m 57S19t76a17v60a

5. 7. 2015 20:39

"....ve víru ruských tajných služeb...":Kostlánová, a že by se ty ostatní flákaly? Anebo jste to odflákla vy, neřku-li totalitně zkreslila?

4 2
možnosti

A35d57a90m 10S77t94a47v20a

5. 7. 2015 21:29

jardo, a vy si fakt myslíte, že tu jiné tajné služby neoperují?  Já pevně doufám že ano. A jsem tomu nesmírně vděčen! Jen mi vadí bolševická totalitní jednostrannost, jak ji tu Kostlánová, ala bolševické Rudé právo, předvádí....

4 1
možnosti

J57o59s27e14f 86N66i19k88l

5. 7. 2015 20:36

...opět "pel-mel"....jinak autorka pouze dokládá a to jak se zdá i  přesnými informacemi, jací lidé se po sametu chopili u nás moci....;-)

3 6
možnosti

A12d11a82m 63S90t22a39v24a

5. 7. 2015 20:40

Už jak  ten, no, jak se jmenuje, ten z Horníku....

1 1
možnosti
Foto

no to je zase úroda. To by snad nedala dohromady ani Andrea Miština za svobodna Pružinská Rv

6 8
možnosti

Teda ta vedra asi dělají svoje:-). V článku je plno informací, těžko se na něj nějak reaguje. Myslím, že kdyby autorka rozčlenila článek na nějakou sérii tří-čtyř článků, tak by to jen prospělo. Já na přečtení na jeden zátah prostě nemám.

11 5
možnosti

Hm, to je legrační. Nijak jsem článek nehodnotila, jen že je na mne dlouhý a za to jsem dostala "kartáč" v podobě 5minusů. Přitom ani jeden z těchto minusářů taky nijak nereagoval. Asi za to, že jsem doporučila autorce členění článku za účelem větší čtivosti.;-)

8 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS