Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KV

Verim BIS, protoze nejvetsi dezinformacni kampan bezesporu provadi CT 24. A pak nasleduji novinari, kteri pracuji v ruznych mediich - Palata, Mitrofanov, Pehe, Votapka, Romancov...a take Prazsky institut bezpecnostnich studii.

7 7
možnosti
MJ

Hezký podvečer.

Paní blogerko , pozdě, pozdě přišel Váš článek. Už jsem tak zmanipulovaný, že mám problémy trefit domů ...po návštěvě oblíbené hospůdky s přáteli. Zatrachtilá ruská vodka.

5 5
možnosti
Foto

Tu v těch vedrech nepijte, Milane.

Raději slabší pivo. Já také přestoupil z Plzně na Kozla desítku.

1 1
možnosti
  • Počet článků 1105
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 1382x
Mám doktorát z mezinárodního práva a zahraničněpolitické vztahy jsou mojí vášní. Motto pro můj blog : "Take away that pudding, it has no theme." Winston Churchill

email : kostlannova@email.cz