Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LC

Když si ve Švédsku mohli do roku 2022 zakázat volby, proč by si v roce 2018 v Rusku nemohli uspořádat referendum o Puťkovi?

5 0
možnosti
MP

Počkáme si ten rok, jak ty volby uspořádají. Tohle je takový článek JPP - dva nejmenované zdroje z Kremlu prý sdělili tyto záměry.... Já se tedy spíš divím, že v takové diktatuře mohou novináři psát takové nezaručené blafy. Kdoví jestli vůbec ti "novináři" potřebovali mít ty zdroje.

2 2
možnosti
AK

Marie Pokorná, zastánkyně demokracie v RF.Přístup Kremlu ke svobodnému tisku vám z hrobu vysvětlí Anna Politkovská a další, Boris Němcov.22.2.17 Duma vysvětlila, kdo a jak ruinuje Ameriku, poslanec Alexandr Sidjakin uvedl, že Trumpa a US ruinuje US svobodný tisk /В Госдуме рассказали, кто и как разваливает Америку http://tvzvezda.ru/news/vstrane_i_mire/content/201702221312-79h7.htm

Zdroj: http://kostlanova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=588747

3 2
možnosti
MP

Já se zastávám demokracie v RF, vy překrucovačko? Dejte si radši kafe.

2 1
možnosti
AK

Krásný den s ruským tiskem.

4 2
možnosti
MP

Jo, dopřejte si ho Vy, mně je totiž úplně ukradený. Nebýt Vašich faktických chyb, tak mne ani nenapadne šmejdit po ruských serverech.

4 3
možnosti
  • Počet článků 1105
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 1382x
Mám doktorát z mezinárodního práva a zahraničněpolitické vztahy jsou mojí vášní. Motto pro můj blog : "Take away that pudding, it has no theme." Winston Churchill

email : kostlannova@email.cz