Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

Uff... Autorka nepochybně provedla rozsáhlé studium a rešerše, ale na to, že má doktorát, je pozoruhodně slohově neschopná. Nebyl jsem schopen tu slátaninu dočíst do konce; obdivuji vedoucího a oponenty její disertačky... ;-)

Jinak, se základní myšlenkou tohoto čl., kterou můžeme shrnout do slov "v Rusku je bordel", lze souhlasit, ale až příliš je z textu cítit protiruské zaujetí a snahu kde to jen jde si pomyslně do východního medvěda kopnout. A zvláštní pachuť pak má (a to nejenom zde) citování "bývalého" komunisty Štětiny a pak také označování aleppských islamistických band s kalachy a rpgčky za chudáky obléhané civilisty... To už je prostě mimo realitu a meze rozumných polemických příspěvků.

Je mi celkem líto, ale za toto karmu nemohu dát ani náhodou. A přitom opravdu je znát kus poctivého výzkumu v dané věci! Škoda... :-/

0 0
možnosti
AK

Děkuji za váš názor,pane Jaroslav Riessner, obdivuji vás, že jste se dokázal přečíst takový velký kus slátaniny, asi jste se zapomněl včas odtrhnout.

Pan Štětina vykonal velký kus práce - na rozdíl od vás. Škoda je, že i takoví lidé jako vy si mohou mé články číst, a to zadarmo.

0 0
možnosti
MV

To by mě fakt zajímalo, jestli někdo tenhle dlouhý blábol dočetl do konce.

Autorka je extrémní rusofobní fanatik. Skoro ji až lituji.

2 1
možnosti
AK

Děkuji za názor, pane Putinoide.

0 0
možnosti
MB

Za fakt beru, že letadlo spadlo a Alexandrovci mne nevzrušují. Od války uplynulo 72 let - tedy logicky neexistují ! Zde se jedná o nabídku komerčně zábavného tělesa, které pluje na vlně nabídky a poptávky. Kvalitu má, až členové zestárnou - objeví se další. Opět, vstup - účast volná ... Já osobně jít nemohu - někdo by mne ještě viděl a byl bych pomluven před celým městem ! ... :-)

0 0
možnosti
ZZ

paní autorko, klobouk dolů před Vaší analyticko-dedukční práci!

0 0
možnosti
KK

Chtělo by to akorát přehlednějc upravit. Jinak dobrý, hodně informací.

1 0
možnosti

Jako obvykle megakarmaR^

4 1
možnosti

Za vším bylo, jak je u rusáka obvyklé šlendrián...stejné to bylo u havárie v Jaroslavli, kdy po třech letech vyšetřování zjistili, že sestava pilotů v kabině tam neměla co dělat...

1 0
možnosti
  • Počet článků 1105
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 1382x
Mám doktorát z mezinárodního práva a zahraničněpolitické vztahy jsou mojí vášní. Motto pro můj blog : "Take away that pudding, it has no theme." Winston Churchill

email : kostlannova@email.cz