Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P26e95t61r 90K48a55f55k50a

19. 12. 2017 14:07

Ten článek s mnoha zajímavými detaily, popisuje situaci, že Rusko se vzpamatovává z Jelcinovy obrny a opět se staví na nohy. Samozřejmě nelibě nese rozšiřování čínského vlivu ve střední Asii a činí protiopatření. Hedvábná stezka totiž není žádný dar, aby se všichni měli dobře, ale je to nástroj rozšiřování sféry vlivu, mocné Číny.

Bližší mi je Rusko, než Čína, ale nejbližší mi je střední Evropa. My Středoevropané, bychom měli projevit nějakou sounáležitost a nečekat, které z nás si přetáhne Německo, které Rusko a které Čína.

0 0
možnosti

Propojit Armenii a Ázerbájdžán s gruzii do jednoho celku ;-D;-D

0 0
možnosti

Proč ne, arménský jogurt by za peníze z ázerbájdžánské ropy zapíjeli gruzínským vínem, a místo mezi sebou by o ně válčil Putin s Erdoganem.

1 0
možnosti

Trošku mi není jasné, když se chtějí vyhnout Rusku pro nestabilnost, tak tím říkáte, že ty ostatní státy jsou stabilní, včetně Turecka?

1 0
možnosti

Šikovně dezinformujete, v článku není slovo nestabilnost, ale nevypočitatelnost, která Rusko charakterizuje.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1105
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 1382x
Mám doktorát z mezinárodního práva a zahraničněpolitické vztahy jsou mojí vášní. Motto pro můj blog : "Take away that pudding, it has no theme." Winston Churchill

email : kostlannova@email.cz