Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkovat lidem, že si jeho článek nepřečetli není známkou inteligence...

1 0
možnosti

Tak jsem se těšil na príma počtení, a "vono kulový!" To množství zkratek a zhovadilý zápis data činí text tak nepříjemným, že se to nedá. Škoda. Rv

4 0
možnosti

Komprimace velkého množství údajů. Obdivuji Vaše znalosti a schopnost je takto předložit. Vaše zkratky jsou pochopitelné pro rychlost psaní, ale pro běžné rychlé čtení mně zůstanou vždy oči stát na zkratce. Díky za blog. Musím projít zpět Vaše dřívější.Karma.

0 1
možnosti

Úžasné, jak jste z poloviny mé knihovny dokázala udělat jediný bloggerský výtah, a to autoři jako Piekalkiewicz nebo Paczkowski se s dějinami polského tažení i dějin Polska mořili řadu let. Serdecznie pozdrawiam!

0 0
možnosti
Foto

Strašidelně napsané. Samé SKRTK že se to ND číst. Škoda.

5 0
možnosti

Pro vás to očividně škoda není.

0 2
možnosti

Autorko, nepiste pro sebe, ale pro jine, ne tak znale jako vy, kterym vase skratky nic nerikaji.

Zasadni pripominka - neni dobre psat s nenavisti v hlave k jedne ze stran konfliktu - kupr. o bolsevickych silnicich.

Precetl jsem o 2. svetove dost knih. V mladi od sovetskych autoru (jine nebyly), pozdeji hlavne od tech zapadnich, hlavne britskych, mnohe mam ve sve knihovne. No zadny z Britu se neznizil k urazlivym vyrokum vuci Rusum, tak, jako vy.

Poradim vam:

Prectete si nejnovejsi zivotopis Husaka a poznate, jak se o takovem historickem temat pise. Objektivne,bez urazek kohololiv, s odkazy na zdroje a bez skratek, ktere si vymyslel autor pro sebe.

3 1
možnosti

Zkratky nejsou moje, ale jsou to zkratky mezinárodní - SU= Soviet Union, mezinárodní zkratky pro Londýn = LON, Berlín = BER, PAR = Paříž, Poland= PL.

Přečetla jsem tuny SU autorů, zejména protibolševických, nepíši s nenávistí, ale s emocemi s přihlédnutím k obětem bolševiků, včetně xxx miliónů ruských občanů. Naprosto mne nezajímá, jak se píše objektivně o historickém tématu, zajímají mne jen informace.

Poradím vám :

Naučte se Solženicyna nazpaměť, a předříkávejte si jej jako modlitbu před spaním, poté vás můj výrok o bolševických silnicích již nebude chytat za srdce.

0 1
možnosti

Podle mě příliš složitě napsáno: spousta zkratek(někdy nesmyslných), spousta dat, jmen, atd...Popravdě jsem článek po 3 odstavcích vzdal a jen ho projel očima, nemá to cenu ...škoda ...

5 0
možnosti

Děkuji, že jste si článek nepřečetl.

2 1
možnosti

L79u18k53a81s 49C13o51d38r

2. 4. 2018 12:04

Clanek je informacne nesmirne zajimavy a jsem velmi rad, ze tu je, ale kvuli zbesilemu pouzivani zkratek, odkazu a sveraznemu sklonovani se hrozne spatne cte. Neslo by s tim prosim do pristich dilu neco udelat?

10 0
možnosti

Číst si o Stalinově vedení války, to je opravdu masochismus, byla to ilidská zrůda Když se mluví o jeho vládě, vybavuje se mi Solženicynův gulag - horor, který by jen tak někdo nevymyslel, a scéna z knihy od Alexijevičové - jak si starý nkvéďák stěžuje, jak to měl těžké během čistek, že zabíjel lidi tak, až mu museli masírovat po "práci" ukazováček - měl ho z neustálého střílení třídních nepřátel namožený...

5 0
možnosti

Znate i Solzenikynovu knihu 200 let pospolu o souziti Rusu a Zidu v carskem Rusku ? Ma dva dily a je velmi zajimava a dost objasnujici.

0 0
možnosti

Tato historie mě zajímá, četlo se to jedním dechem a brzy si snad najdu čas na přečtení všech vašich článků.

5 0
možnosti
  • Počet článků 1105
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 1382x
Mám doktorát z mezinárodního práva a zahraničněpolitické vztahy jsou mojí vášní. Motto pro můj blog : "Take away that pudding, it has no theme." Winston Churchill

email : kostlannova@email.cz