Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Strašně dlouhé, jak napsal již kolega přede mnou. Ale nesmírně podrobné a vyčerpávající. Chválím za to děsné množství rešerší a dávám karmu!

0 0
možnosti
AR

R^ Článek je dobrý, ale strašně dlouhý8-o

0 0
možnosti
GK

Takovy prace a toho casu co to stalo sepsat ten "roman" ale alternativa zadna.

3 0
možnosti
LH
AK

Spíše byste se měl podivovat, kolik ruských občanů nemá možnost topit ruským plynem - ruský plyn není pro ruský " plebs" , jak říká Putin/Sečin, ten je jen na export - pro tučná konta putinoidních oligarchů,

1 1
možnosti
TH

Tak nějak netuším, jak se vyškrtnutím Ukrajiny z tranzitních zemí sníží bezpečnost EU. Já bych to viděl naprosto naopak.

7 1
možnosti
AK

Kreml to vidí stejně jako vy.

1 1
možnosti
LT

L19u27d55ě19k 15T44o17n15d74r

22. 2. 2019 16:20

Celý ten dlóóóóuhý článek je postaven na "bubákovi z Ruska". Strašákovi, kterým nás dnes a denně děsí tak, že se někteří fakt obávají, že sem rusové zase přijedou na tancích... Strach je úžasná věc!!

Strachem můžete ovládat celé národy a říše. Díky strachu můžete odůvodnit všechny vlastní aktivity, které by vám jinak bez strachu u obyvatel neprošly. Takto ještě tleskají, protože si koupili pohádku o tom, že když udělají to či ono, "zajistí si tím bezpečnost". Bla, bla, bla... Strach je úžasná věc!! Klíčem je strach.

6 1
možnosti
DR

Jiřík Kornů sice opět řádí jako černá ruka ale máte pravdu, bubák je fakt výstižné slovo. R^;-D

2 0
možnosti
JS

Vážená paní autorko, pokud toužíte platit třikrát vyšší cenu za plyn z USA, nic Vám nebrání, abyste platila dnes za ten ruský a ty dvě třetiny věnovala na dobročinnost

10 1
možnosti
AK

Nejde o peníze, ale o ruský politický nástroj - plyn, prostřednictvím kterého se Kreml vměšuje do vnitřních záležitostí jiných států, viz Hradní družina.

7 5
možnosti
JR

J56a55n 64R15á83ž

22. 2. 2019 15:02

Pokusil jsem se článek přečíst celý. Když jsem u desátého odstavce usínal nudou a nedokázaly mne vzbudit ani zvýrazněné texty, u nichž jsem marně pátral proč byly napsány tučným písmem, čtení jsem přerušil.

Jen mne napadlo, že zřejmě jedinou reálně uskutečnitelnou náhradou ruského plynu, jehož odběr, jak vyplývá z textu, mocně ohrožuje národní bezpečnost je, zřídit systém odsávání plynu proudící v tunách bezúčelně do ovzduší z pasoucích se krav, napojit ho na plynojemy a nahradit v nich tak ruský plyn. Dováže americký zkapalněný je jednak o 20% dražší a jednak to vyvolává naopak závislost na zcela nevypočítatelné obchodní politice Spojených států. Takže by to pro nás bylo z deště pod okap, jak praví české přísloví.

Na těchto stránkách jsou někdy opravdu podivuhodné články, které se snaží vyvolat u čtenářů dojem z Ruska a všeho, co z něj do Evropy přichází, primární zdroj ohrožení české bezpečnosti, ale přiznám, že tento článek mne svým rozsahem ohromil.;-D

PS. Po hysterii vyvolané zprávou BIS o ohrožení národní bezpečnosti ze strany čínské Huawei, mne zaujala dnešní zpráva agentury Reuters, že Německo,podobně jako Velká Británie nevyloučí tuto firmu z budování telekomunikační sítě páté generace s tím,že jednak nejsou důkazy o možnosti zásahů Číny do fungování jejich technologií a jednak, že oba státy mají efektivní prostředky, jak hrozbě zneužití této sítě zabránit.

9 0
možnosti
DR

Přiznám se, nedočetl jsem, to je spíš kniha než blog. Proto jen jedna drobnost ze začátku, cituji: "Putin vyřešil " prodloužení " smlouvy o pronájmu námořní základny v Sevastopolu , která měla vypršet v roce 2017"

To fakt netuším jak to ten Vláďa udělal, když smlouva o pronájmu Sevastopolu byla prodloužena ještě před Krymem až do roku 2042. :-(

13 1
možnosti
JH

J13a33n 18H10a28r59v56a34n

22. 2. 2019 15:07

Myslím, že tohle nepřečte nikdo, takže takových perel tam bude více. Já jsem přelistoval nakonec jen abych viděl, zda to někdo četl. Autorka ještě nikdy nepsala na jiné téma takže předem vím o čem to bude ;-D

3 1
možnosti
  • Počet článků 1105
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 1382x
Mám doktorát z mezinárodního práva a zahraničněpolitické vztahy jsou mojí vášní. Motto pro můj blog : "Take away that pudding, it has no theme." Winston Churchill

email : kostlannova@email.cz