Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji za všechny tyto informace o fascinující Solženicynově osobnosti.

0 0
možnosti
AK

Děkuji za čtení mých článků, krásný víkend.

0 0
možnosti
JH

Paní Zieglerová, ono je to všechno mnohem složitější....

0 3
možnosti
AK

Pro putinoidy spíše jednodušší, pane Havránku. Putinovy zločiny a jeho cesta k moci jimi vydlážděná jsou přehledně popsané v ruském tisku z 90.let - požádejte si FSB o přístup do jejích archívů, kde asi tento tisk skončil. Vám přístup jistě odepřen nebude.

2 0
možnosti
LL

Zajímavé informace. Solženicyn byl rozporuplný člověk a velký spisovatel. Četl jsem "Souostroví gulag" a je to zřejmně nejsilnější kniha jakou jsem kdy četl. Rusy nemusím, zažil jsem srpen 68 ale o to víc si vážím těch rusů kteří měli a mají odvahu se tomu zlu postavit.

4 0
možnosti
Foto

Paní Kostlánová, obdivuji Vaše blogy (za množství zajímavých informací), ale chybí mi zdrojování (strašné slovo).

Rad bych si přečetl knihy, či články, které mi k tématu takto doporučíte Děkuji.

2 0
možnosti
AK

Všechna Solženicynova díla přečíst několikrát a číst je neustále, hlavními zdroji ke všem tématům Putinova Ruska jsou ruská média do podzimu 2003 ( parlamentních voleb, které tisk z rozkazu Putina definitivně onáhubkovaly ), zejména Novaja gazeta, tu den po dni po celá 90.léta, a Kommersant, ale i Moskovskij komsomolec, bylo třeba monitorovat Echo Moskvy nebo sledovat online, lenta.ru 1999-2003, a všechny ostatní.

1 0
možnosti
RV

Karma článku momentálne plne zodpovedá jeho kvalite.

2 0
možnosti
AK

Vaše karma za putinoidní angažovanost je naopak 500%.

5 0
možnosti
  • Počet článků 1105
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 1382x
Mám doktorát z mezinárodního práva a zahraničněpolitické vztahy jsou mojí vášní. Motto pro můj blog : "Take away that pudding, it has no theme." Winston Churchill

email : kostlannova@email.cz