Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Velmi prospěšné informace. Tak mě maně napadá, že stejně tak kradou čínští komunisti vojenské informace na Západě a je docela možné, že jednou Ameriku porazí vojensky a budeme tady mít nový pěkný Orwellův svět.

1 0
možnosti
Foto

J64o25s15e25f 19B24á15r10t68a

13. 5. 2020 11:28

Viděl jsem na vlastní oči v Kaluze tu kouli, ve které letěl Gagarin. Nějak se mi nezdá, že by se z toho dalo vyskočit. Ale můžu se mýlit.

0 0
možnosti
JL

to těžko, koule přistála na padáku ne? Do dýní? Tak to je zábavná cimrmanovská poznámka.

0 0
možnosti
JM

V případě proudové stíhačky MIG 15 sověti částečně vycházeli z německé dokumentace pro letoun Focke Wulf TA 183. Ale nevyhovoval německý motor.

Údajně snad Jakovlev navrhl Stalinovi, že se pokusí získat motor od Britů. Stalin to prý okomentoval - který blázen by nám dal licenci. Ovšem stalo se, blázni Britové dali sovětům motor rolls royce zcela bez problémů. Později sice požadovali náhradu za porušení licence, ale pozdě... no jo, labouristé, tedy idioti. Dobrovolně pomohli sovětům k jejich nejslavnějšímu letadlu. -

Jinak jsem paní Kostlánová zjistil, že jste se před lety zabývala mou oblíbenou záhadou - expedicí Igora Djatlova na Mrtvou horu na Urale roku 1959. Myslíte tedy, že za smrtí Djatlovců stojí armáda ? Nemáte teď nějaké aktuální informace, zda se neobjevilo něco nového, co by posunulo dál tuto záhadu ?

Děkuji

1 0
možnosti
AK

Pane Meruńka, děkuji za informace, jsem ráda, že vás expedice Djatlova také zajímá, nemám bohužel aktuálnější info, ale i z ruských médií z 90.let je jasné, že to byla armáda.

0 0
možnosti
Foto

Neměla jste vynechat, jak Stalin přišel k americkému plutoniu, které použil ve své první atomové bombě.

0 1
možnosti
PB

P39e67t85r 73B46u71r34i31a76n

12. 5. 2020 23:03

Anebo jak rusové okopčili své první proudové stíhačky.

3 0
možnosti
  • Počet článků 1105
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 1382x
Mám doktorát z mezinárodního práva a zahraničněpolitické vztahy jsou mojí vášní. Motto pro můj blog : "Take away that pudding, it has no theme." Winston Churchill

email : kostlannova@email.cz