Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TB

Někde jsem četl,že Kazaň byla od rudých poměrně rychle vyklizena a rudí tam nechali plné sklady potravin a munice, protože to byla zásobárna pro širé okolí. Můj děda, který bojoval v legiích na východní frontě mně vyprávěl, rudí neuměli bojovat proti silným svazkům legionářů a že někdy stačila i četa na vyklizení města od rudých, kteří tam měli třeba i 2 - 3 roty

0 0
možnosti
AK

Děkuji za přečtení článku a za zajímavé informace.

0 0
možnosti
TB

kdybych si nechal těch pár knih, co po dědovi zbyly, tak bych mohl psát i víc věcí. Ale jak babička zemřela, tak byla knihovna vyklizena od někoho jiného. takže mi zůstalo jen pár úryvků v paměti.

Jako třeba bolševici se vyžívali ve vypalování vesnic, jedno komu patřily, když se jim povedlo v nerovném souboji získat nějaké legionáře, tak se nich vyřádili. A takové podobné věci, či jízdu našeho obrněného vlaku a naše výsadky do okolí při osvobozování vesnic od řádění bolševiků

0 0
možnosti
AK

Já jsem zdědila také pár autentických knih, ale ještě jsem se k jejich studiu nedostala, v každém případě legionáře chci zpracovat, v jejich příběhu je několik nerozluštěných záhad, jsou přímo spojeni se vznikem republiky, někteří i s její pozdější zradou, ale v každém případě jedno platí : toho, koho společně nenáviděli bolševici a nacisté, toho je nutno si vážit, a to jsou legionáři.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1105
  • Celková karma 13,43
  • Průměrná čtenost 1382x
Mám doktorát z mezinárodního práva a zahraničněpolitické vztahy jsou mojí vášní. Motto pro můj blog : "Take away that pudding, it has no theme." Winston Churchill

email : kostlannova@email.cz